Utställning, Järna 4/6
Det är utställning i Rönneberga Bygdegård, Järna, 4 juni.
Sista anmälnings- och betaldag är 23 maj.
Vilka ska dit? :-)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Ja, nu ska jag äntligen definitivt bryta min utställningspaus! Jag tar hand om katalogskrivningen och lär vara domarsekreterare på plats.
Jag tar bara med mig en gris för att ställa i en klass den här gången, men inte kommer det bli mindre roligt för det!
Jag ska ställa Idefix Rabarber(12,5 mån) i PET.
Jag kommer!
Ställer massor faktiskt..
Strawberis When We Were Winning - Ras
Strawberis You Split The night - Ras
Eternitys Walk A Tightrope - Ras
Severins Heartbreaker - Ras
Idefix Wanda - Ras
Vet ej om det ska vara fler, får se! :-)
Jajjemensan! Massor av magpie och en harlequin ska med både i ras, grupp och pet. Vilka exakt ska jag klura på ett tag till…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Funderar mycket på att komma dit till Järna.. Det blir min första utställning o min första bemötande av marsvinfolk. Jag har bara visat upp hamstarna gerbiler kaniner förut.. men inte marsvin så det skall bli ätte spännande.. Jag har kel så det blir till pet klass och sen har jag tingat lite marsvin med stamtavla. så jag måste plugga lite hur man gör med marsvin innan man kommer o ställer ut frösta gång..
Det skall bli jätte roligt…
till 98% säker. Men vilka vet jag inte än
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Kom ihåg att det är sista anmälnings-och betaldag nu!
#5 jättekul att du vill prova på att ställa ut.
Fråga på och kom gärna på plats och fråga mig eller ngn av de andra som arrangerar så hjälper vi dig gärna.'
Det kan vara lite mkt första gången men vi hjälper gärna till.
Mia heter jag .Sen finns det bla 3 st Mia/Marior till på plats men vi kan alla hjälpa till om du undrar ngt!
Välkommen !( och alla andra också förståss ).
Jag funderade på att komma, men som det ser ut nu så blir det sommarlov för marsvinen istället ;)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Blir inget för mig. Väntar bebisar den veckan/helgen. Vill vara hemma & njuta av livet 
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Följande djur är anmälda till utställning: Eterintys Walk A Tightrope (ras) Severins Heartbreaker (ras) Strawberis When We Were Winning (ras) Strawberis You Split The Night (ras)
Något sådant blev det ;)