Jag mitt klant glömde skicka in mitt medlems skap till SMF. Hinner nog inte få mitt medlems nr. Om jag hinner så anmäler jga. Men tror inte det
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#1 Antar att du redan ställt ut en gång som icke medlem? Om du har betalat in medl.avgiften så är det hursomhelst inga problem. Skriv bara att du inte fått medlnr än. Eller testa att maila medlemsansvarig och hör om du kan få ditt medlemsnummer.
#3 jag har varit kontakt med dom. De skulle snabba sig så mkt de kunde. Ja jag ställer i Kalmar. Inte lätt att vara blond & komma ihåg allt 
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Vet inte vem du menar med "de" men skriv på anm blanketten att du har betalt men inte fått medlnr. Det SKA inte vara något som helst problem.
Jag kommer :)
2 st 2x ras
2st 2x ost

Jag har, efter stor tvekan, anmält två stycken:
- Sweet Dream's Madicken på Junibacken 2*ras
- Sweet Dream's Can't help Falling in Love 2'ra
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Jag kommer nog, ska fundera lite på vilka jag tar med bara :)
Hanna

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag skulle vilja åka, men behöver både skjuts och lite mer pengar, så tveksamt om jag får ihop det.
Jag kommer fast bara till utställning 1, fattade inte redit det där med utställning två. Det måste ju vara till typ midnatt? med tanke på att när de har en utställning brukar den vara till typ 5, eller hur funkar det?
Har iaf anmäl Citodon, Ruth o Doris till ras, och lilla Lasse bus till petclass, och dessutom inhandlat en fin duvtransport så denna gången hoppas jag på en sjukdoms / slagsmålsfri utställning :)
Mvh Sara
#13 Jag skulle tro att dom kör det lite paralellt så att det inte krockar med andra klasser. Annars kommer det ta för evigt om dom gör det i samma takt som vanligt…
Duvtransporter är underbara, du verkade ha lite problem med dina djur sist, ville inte riktigt vara vänner ;) Det som är synd är att duvtransporter är dyra, måste snart köpa min 2a 12-fack och dom går på dryg 1000 kr, utan frakt 
#13 - Utställningarna går samtidigt, det hålls alltså två olika rasbedömningar i lokalen på samma gång.
Hanna
#16 - Ja det gör dom nog, jag vet inte hur upplägget är riktigt men förmodligen är det något sådant.
Hanna
# 14 ja jag hade lite problem förra utställningen de gick från att vara bästa kompisar till värsta ovänner kan fortfarande inte ha dem i samma bur men även på utställningen innan den då ett av mina djur blev jätte sjuk och dog efteråt så blir det mer problem denna gången så kommer jag sluta ställa ut.
Men nu har jag iaf förutsåptt allt som kan tänkas hända, varsin bur till djuren och jackor till mina skinnys så de inte blir kalla, och så ett bord där det e lugn o ro så de inte blir stressade, så får vi se hur det går. :)
Vet ni om det fortfarande går att anmäla? om de nu ska köra dem samtidigt kanske man kunde ställt ut dem i båda, läste någonstans att det blivit förlängd anmälningstid?
Mvh Sara
Define Ice Nay, self DE white - ras1
Witiwis Tindra, eng. crested DE white - ras1, pet1
Solchanar, self DE white - ras2, pet2
Väldigt praktiskt med lite extra tid så att jag hann ändra mig ett par gånger till innan jag skickade in min anmälan :P Men såhär fick det bli.
Hanna

Jag kommer också! Tar med mig en bebis och tre små grisar. :)
Jag tänker gå på utställning för första gången, vill se hur det går till. Sen vill jag köpa en hona till en self eller non self,,
Jag ska dit och titta :) Är på jakt efter ett fjärde marsvin! Så ska blir kul och spännande. Men ska inte ställa ut, så jag aldrig gjort det :)
Kul och träffa alla!

Känns som om det är dags att börja förbereda grisarna, skönt att jag bara har anmält två stycken den här gången.
#23-24
Vad roligt att ni planerar att komma och titta :-)
Är det någon speciell färg du funderar på?
Någon speciell ras?
**SMF 237 Sweet Dream's
Åh, jag längtar tills jag kan ställa igen!
# Ja, crested eller self :)

#28 Inte jag iaf.

Nä, ingen bekräftelse.
Gissar på att den kommer att komma i början på veckan, när folk kommit hem från SM och så:-)
**SMF 237 Sweet Dream's

Nu har jag fått bekräftelsen! :)
Sandra-B jag vill gärna ha en chokladbrun. Hoppas det finns på utställningen eller kanske någon kan tipsa om det.

#33 Tror det är en domaraspirant som har sin "examination". Så en del marsvin kommer dömas två ggr, men resultatet från uppbedömningen räknas inte.

Två dagar kvar!
Så då är alla marsvinen rena och fina och väskan är packad. Nu ska jag bege mig till jobbet och sen e det dax :D
Mvh Sara

Marsvinen är klara. Kommer bara ta med mig två, Amaryllis mjällar så hemskt så hon får stanna hemma. Har en del packning kvar mm. Ska åka kl 5 i moprgon.
Vi åker kl halv 8 imon, tyckte det va tidigt men tydligen inte :P
Mvh Sara
#39 Halv 8 var ju rena sovmorgonen ;)
Lycka till imorgon alla!
Lycka till imorgon allihopa!
Lycka till idag ni som ska dit! :-)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
woho en utställning avklarad helt utan missöden :D
Dock inget vidare resultat för min del men ändå en trevlig utställning tyckte jag.
Mvh Sara