Välkommen lilla Troll!
Chokladfabrikens Quidditch och Isidor båda nonself black magpie blev sent igår kväll föräldrar till en präktig pojke på 124g. Chokladfabrikens Troll heter han!
Jag anade att det bara var en unge i magen och att den var stor så jag hade oroat mig lite för förlossningen men trots att jag var hemma så märkte jag ingenting! Smidigt och tyst födde Quidditch sin fine store son!
Bilder på underverket komer snart.
Grattis :)
Grattis! Vilken tur att allting gick bra 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag ska hälsa isidor att han har blivit pappa. :-) Här blir det Isidor-bebisar runt den 28 juni om allt går som det ska. Jag känner foster i Vaniljhjärtas mage så hon är helt klart dräktig!
Söt-Troll!
#3 Ja vad bra att du hälsar honom det! Det är ju något en far har rätt att få veta! Han får se sin son på lördagkväll då ellerhur? Jag är rätt fånig… måste erkänna att jag alltid visar upp ugarna för sina pappor… Ja jg vet mina hanar fattar säkert ingenting men jag gör det ändå
Kul för dig att veta att han är chokladbarare det ökar roliga möjligheter för den kommande kullen!
#4 Du ska vara väldigt stolt över Isidor! Han är en jättefin kille och se bara vad han kan
Ooh, så fin och söt han är! Grattis :)
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
Vad söt han är! Grattis 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#7 Lilltrollet är jättesöt! :-) Och vad kul att han är choklad! Det ökar ju antalet möjliga "roliga" färger som det kan bli med Vaniljhjärta, vad spännande!
Åhhh så fin han är!

Sockersött Troll! Grattis!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Ja du får ju nästan bara super söta marsvin, och troll är inget undantag :) Grattis !!
Vilken liten sötnos! Grattis!
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus