Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: aktivering
Läst 1702 ggr
Buffy007
1

Skum tanke som kanske e bra..hmm ??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej  Alla Grisälskare!

Jag arbetar som trafikledare på ett taxibolag på nätterna. Vissa nätter i veckan är här väldigt lite att göra. O då slog tanken mig att man kanske skulle kunna ha med sig en av grisarna hit o sitta o kela med, trimma o flirura med… Jag kör bil till jobb o får ha djur med mej…

Tror ni att det skulle vara skadligt om man typ har ett "rullande schema" på grisarna o tar med en åt gången? Det är ca 8 h o jag tänkte ha en av mina stora transportburar med hö, mat o vatten…

Va tror ni? skadas dom av att åka bil o va ensamma med mej några timmar??

Royalz
0

Jag tror inte dom skulle uppskatta det alls. Så låt dom stanna hemma..

Fridaaaa
0

Jag hade personligen inte gjort det,tror det bara blir stressigt för dem.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Moa-16
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Håller med dom andra, det skulle dom säkert bara tycka var jobbigt…

Binajis
0

Jag tycker det är en bra idé :)

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

Lyan
0

Jag tycker att 8 timmar är för länge. Hade det bara varit typ 2-4 timmar hade jag tyckt att det var en bra idé. Miljöträning och kvalitetstid med matte i ett :-)

Moa-16
0

#4 Skulle vara intressant att höra varför? :)

Om det hade varit en hund skulle det vara en annan sak, jag tror inte ett marsvin skulle uppskatta att följa med på samma sätt. Lite som om jag skulle ta med ett av mina marsvin till skolan och kela med på rasterna, ganska själviskt enligt mig.

Royalz
0

#4 Bra idé för vem? Marsvinen eller ägaren?

Binajis
0