Kul att du uppskattar den -.-
I lördags när vi åkte upp till mormor och morfar för att trycka i oss lite påskgodis så stannade vi till på granngården för att köpa pellets till Sune, då hittade jag en sån där "pinn-bro" typ. som jag sett att några har här inne, 44 kr så jag tänkte att "Sune blir säkert glad av en liten påskprisent". Säkert. När jag kom hem och ställde in den i buren såg jag direkt att den var för liten för honom, Sunes rumpa fick inte plats, han kom inte under XD Så jag ställde upp den mot burväggen ist. så det blev som ett litet krypin, Sune vart väldigt tveksam mot den skumma saken och satt bara i andra änden av buren och sittade på den i ett par timmar. Efter ett tag kom han på att den inte var så farlig, han la sig bekvämt med halva huvudet inne under pinnarna och resten av kroppen ut i buren. Så, mitt i natten vaknade jag och då har Sune (som älskar att flytta runt på saker, så som sin matskål) vält omkull hela pinnbron. Jag tänkte att, jaja, jag får väl ställa upp den då och när jag tar i den inser jag att han har pissat på hela bron, den är helt genom våt. Nu har han tillbringat de sista timmarna med att sitta på bron, som ligger upp och ner på och tugga på den.
Kul att du uppskattar den, Sune -.-
Kram Hanna och Sune + bro
Hanna
Jag köpte en sådan till mina marsvin med för 1v sen eller så, fast en tillräckligt stor :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Naaaaw…vilken söt historia!
// Shintaida

Rolig historia. 
HAHA xD
DÅ vet man att dom tycker om den/det! : )
Hahaha, Sune kanske demonstrerar och menar att du ska köpa fler 
en liten, marsvinsanpassad skylt och så går han först i demonstrationståget
#7. Hahaha x'D