Oj vägrar hus! ^^
Min stora hane vägrar att ha sitt hus åt rätt håll, så fort man ställer det till rätta är han där och vänder på det. Ett skyddande hus är minsann inget för honom! Någon annan som har liknande "problem"? Ja just för tillfället är det inget problem eftersom han just nu går ensam, men på söndag när han får tre små hanbebisar att uppfostra blir det kanske lite dumt för dom tycker om att gömma sig i huset. ^^
Mina honor tycker att huset alltid skall vara på ett speciellt sätt det skall vara i mitten av buren och då blir det svårare för fom att komma fram i buren men det struntar dom i. så tycker dom det skall vara :) Man får bara lyfta tillbaka det hela tiden :/

Har en hane här hemma som envisas med att altid välta huset upp och ner :P Sen ligger han glatt i "taket" och tuggar hö :)
Mvh Alexandra
Oj ligger inte ens i taket, verkar som om han inte vill ha det där alls. ^^ Går väl bra när han är ensam nu utan hus, men tror inte ungarna uppskattar det lika mycket som han sen ;)
Hahah, jag har såna, men dom får då inte ha hus. Dom har mera en planka dom kan gömma sig under. Blir bara jobbigt när dom välter och jag vänder.
det gör mina marsvin med :)
/ Linnea och grisarna <3

#6 Haha precis som min dew-hane ;) Sen efter ett tag lägger han sig i huset och tuggar.. fast det ligger upp och ner.. och han är så nöjd så ;)
Mvh Alexandra
Hahaha tagit ut Oj`s hus nu, han vill inte ha det. Får sätta fast någon bräda som han inte kan välta omkull, fast han verkar nöjd över att matte äntligen fattar att han inte vill ha något dumt hus, ligga i höet och sova är grejer det haha. =o)