#0 Hihihi, vilken charmig bild!
Ska se om jag lyckas hitta nått…
#1 Den var klockren! 
#2 Tack! Fast allra roligast blir bilden tillsammans med alla de andra jag tog vid samma tillfälle… "En mysbädd… två marsvin… mååånga bilder! :-)" *fniss*
Hahaha, vilken rolig tråd! Här kommer mitt bidrag…
Gräset är alltid grönare på andra sidan. ;-)
#3 Så rara de är! Jag brukar kika in i din blogg titt som tätt. Du har så himla fina grisar!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#Nog var det många bilder alltid, haha ^^
Alla bilder var klockrena, men jag älskar verkligen bilden i ts. Det ser verkligen så roligt ut när dom trängt ihop sig så.
Ni vet när marsvin får något gott så backar de ofta eller springer åt sidan för att komma för sig själva. När Min Fläcken var högdräktig och helt enorm så fick hon en bit gurka, av ren reflex så backade hon in den enorma bakdelen i öppningen till ett av huset. Problemet vara bara att där inne satt ju Candice som ju blev totalt instängd. Önskar så att jag hunnit ta en bild på Candices nos när hon försökte trycka sig förbi Fläcken, skrattade så jag grät verlkigen.
Hade nog inget att göra med tråden, men appropå trängsel 

Gud vilken rolig tråd, ska se om jag lyckats fånga något roligt 
#6 Ibland när Polly får t ex en vitkålsbit så skuttar hon in i sitt hus. Ser riktigt roligt ut när biten är lite större så att hon får lov att flaxa lite med den för att inte trampa på den på väg till huset.
#8# Ja sånt är också jättekul, eller när moroten fastnar tvärsöver öppningen till huset så marsvinet inte kommer in 
#9 He he!
Jag ska kika igenom mina bilder och se om det är någon som passar in på något ordspråk : )
#9 Ja det är roligt att se:P hehe :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#12# Hanser ut som om han aldrig fått mat tidigare :-)

Haha, ser nästan ut som att han har läppstift på sig :-P
Får väl bidra med en jag också.
Alla goda ting är tre
Min åttonde kull född 16 december 2006, till vänster Sweet Dream's December Dream "Sylvester" (eller Pricken som jag kallade honom för innan han flyttade), i mitten Sweet Dream's Love in December "Alfonz" (som bor kvar här) och till höger Sweet Dream's December Child "Tussen" (eller Vecket som jag kallade honom).
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Vilken mysig tråd! :)
Att ha en vän är som att vakna och känna att solen skiner
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
#4 Tack! Jag tycker också att de är fina. Vad kul att h*n vill ha gräset som räcks fram trots att det finns hur mycket som helst runt omkring! 
#5 Hrm… ja, jag har en förmåga att freaka loss med kameran. Tack gode Gud för digitalkameror! 
#12 Det ser ut att vara en del vampyr i lille Frej! 
#14 Sicka fina små krulltottar! 
#15 Åh, vilken charmig liten gris! 
#16 Vad fint att du fått med både vän och vakna i bilden. 
#18 Verkligen söt "skörd". Sockerbetor kanske? 

#22 Hahaha! Vilken min! Klockrent ordspråk därtill ;)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#22 Hahahaah xD
Underbara bilder allihop!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Trägen vinner
#27# Vad föreställer bilden?
#32#
Tack för att du förklarade, nu när du sa det så ser jag det bättre. Stackare, Ringorm är vad jag hört rent hemskt. Passande ordspråk dock.
Inlägget är redigerat av moderator då det var svar angående ett inlägg som blivit borttaget.
Super kul bildtråd
Skrattade nästam ihjäl mig åt "den som gapar över mycket mister ofta hela stycket" Hihi
Kunde inte hitta någon:(
Att älska är inte förståeligt, det är oförbättrigt.
#48 Vilken charmig bild!:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

En del inlägg i den här tråden har blivit borttagna, andra redigerade eftersom de börjat handla om någonting som endast rör två stycken medlemmar och därför passar bättre i PM än i en öppen tråd på sajten.
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
#47 ditt lilla marsvin njuter av solen, fin bild =)

Rolig tråd! Alla grisar är så fina!! Några favvisar:
#22 Hahaha! Gulligt gap ;)
#47 Åh så söt!