Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: allmänt
Läst 297 ggr
fulfisk
0

Tycker ni att era marsvin är de finaste?

Jag kom på mig själv med att jag ser mina marsvin som de absolut sötaste och vackraste och tänkte att så är det nog med alla marsvinsägare. Typ som mammor, de tycker alltid att deras egna barn är finast :P

Lejonkungen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Klart att jag har de finaste marsvinen! men samtidigt så tycker jag de flesta marsvinen är fina på sitt eget charmiga sätt så jag vet inte riktigt…jag tror att personligheten hos marsvin även spelar in. det gör det i varjefall för min del, min äldsta hona kan ibland se lite ovårdad ut då hon inte blivit klippt, badad eller kammad men trots det är hon det vackraste som finns, för hon är så snäll och goGlad så känner jag i varje fall.

fulfisk
0

Ja, misstänkte att det låg till så ^^ Väldigt fina små damer har du :) Men klart, varje marsvin har sin egen charm. Har nog aldrig sett ett marsvin som jag inte tyckt vart sött :P Skulle väl vara något skinnymarsvin då men de är ändå sådär fulsöta så även de är söta på sitt eget sätt.

[MatildaW]
0

Haha! Jo du, nog tycker jag att mina marsvin är finast, men som ni redan säger, alla har ju sin egen charm Flört

svampi
0

Jag avgudar mina marsvin och skämmer bort dom, så ja jag tycker att mina är superfinast. Men jag gillar alla marsvin.CoolSkrattandeGlad

dreamiz
0

Självklart är ens egna de finaste som finns. Skrattande

_Anna93
0

mina är självklart finast och bäst :) hihi

[MatildaW]
0

Haha, det är ju en självklarhet hos alla mattar och hussar ;D

ciss
0

Mina marsvin är vackrast!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Pixelin
0

Jag tycker att alla marsvin är fina, men mina är ju såklart lite extra charmiga ;)