Vattenflaska i bokhyllebur
Äntligen har jag fått tag på en bokhyllebur, färdigbyggd och allt…;)
Men då kommer min fråga: Hur har ni som har bokhylleburar satt era vattenflaskor?
Än så länge har jag en vattenskål stående i buren men kan det vara så att dom har svårt att förstå att dom ska dricka ur den? :)
Köp en vattenflaskhållare på Biltema eller liknande affärer. Brukar kosta 20kr och en sådan passar perfekt till en 320ml flaska.
Kolla denna tråden här har jag lagt upp bilder på hur vi har gjort i våra burar :D Inlägg #20 :)
funkar toppen! Lycka till!
Charlotta-B

Jag har likadant som #2 :)
Hållaren är köpt på biltema för 20 kr
Mvh Alexandra
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
min pojkvän satte upp två krokar och sedan böjde han till en ståltråd som man sätter runt flaskan, funkar bra :) nackdelen med skålar är att dem lätt välts ut i spånet och att det blir smutsigt fort..
Haha så korkade är de inte så att de inte fattar att man ska dricka ur en skål hehe. Jag hade skål till mitt marsvin förut när vi hade tagit av gallret, men det var inte praktiskt eftersom det snabbt blev äckligt.
Har också vattenflaskhållare från biltema till min bokhyllebur, hur smidigt som helst!!
Tack för svaren allihopa:)
#5 Kunde inte låta bli att le när jag läste ditt inlägg… ;) Varför jag undrar var att nu när det är så varmt ute så borde dom behöva dricka. Men när jag ställde in skålen så har dom inte druckit nått… Nala har varit framme och nosat på skålen men inget mer. (Vad jag sett ialla fall…) Det kanske lät lite korkat först…;P