Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 3778 ggr
miacaliza
1

Välkommen Destinys Gregorius "Nelson"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen är han hemma, min lilla skinny Destinys Gregorius eller Nelson som vi kallar honom här hemma. Underbart söt är han :)

Efter en del jagande ser det nu ut som om allt lugnat ner sig och grabbarna Turbo och Nelson sitter bredvid varandra och äter.

Lixim
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

jätte söt :)

Smf 475 Lixim's

Bloggen

Uppfödning av Skinny & Lakeland

miacaliza
0

En till bild på Nelson

miacaliza
0

Kompisarna Turbo och Nelson

Sanni
0

Det var ju en söt liten skinny :) Grattis!

Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)

HannaVastervik
0

Vilken söt skinnyhane du hittat! =)

miacaliza
0

Tack! Ja han är verkligen jättesöt. Han följer Turbo i hasorna överallt och pratar hela tiden, en riktig liten "tjål"gris är han. Helt underbar är min lilla nakenfis :)

Misarn
0

Köpte du han ifrån Destinys i Gagnef!? =)

miacaliza
0

Ja, han är från Destinys i Gagnef :)

Swane
0

Jättefin :)

SMF 463 Swanes

www.swanesmarsvin.n.nu

Misarn
0

Hon är verkligen en trevlig och bra uppfödare, tycker jag verkligen, va kul för dig och grattis =)

miacaliza
0

Absolut! Hon är jättetrevlig och det var jätteroligt att titta på alla hennes marsvin som sprang runt i golvburen och i utehagen. Och Nelson är ett helt underbart litet marsvin, pigg, glad, lugn i famnen och riktigt go :))

Creation
0

Åh, vilken rar liten skinny! Stort grattis! :)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

miacaliza
0

Måste bara säga att jag trodde aldrig att jag skulle tycka så mycket om skinny, men dom är ju helt underbara, pigga och roliga.                                            Nu känns det som om min honflock inte blir komplett utan en skinny så jag måste nog försöka få tag på en liten hona också:))