Mina älskade djur
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har nu det perfekta antalet djur känner jag :) är så nöjd! Visst känner jag suget efter fler när man ser någon speciell men då är det oftast att jag skulle vilja hjälpa dem genom omplcering till ett bättre hem :) djur är underbara och kommer alltid att finnas i mitt liv :) en hyllning till mina änglar!
Thilda, Tessie,Bambi,Snövit,(marsvin) Maja,Molly (gerbiler) Bert(ödla) Pepsi och Soda (råttor) :)
Känner med att jag har lagom många djur nu
Alla djur ska ju få den kärlek dem förtjänar och behöver med
Visst blir man sugen om man t.ex tittar på blocket men tja har ju mina älskade djur 
Har just nu Lillan (sanktbernhard), Fia & Findus (bondkatter), Morris,Totti,Blixten & Lotus (marsvin), Smilla, Albin, Alex, Tufsan & Flizan (kaniner) och Knut, Agda,Magda,Gabriella,Petronella & Askungen (tupp plus hönor) 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ja, för tillfället räcker det :) har ju skolan och så med även om jag tycker att det fortfarande funkar perfekt med djuren då med :)
Det är så härligt när man känner att man har precis alldeles lagom perfekt med fyrbeningar :) Jag känner precis det samma, med älskade Kråkans ankomst känns min flock komplett. Nu har jag precis de marsvin jag vill ha och jag är så himla glad över varje dag jag får med världens bästa grisar ^^ Greta, Donken, Vincent, Irma, Maggie, Gigi, Solis, Doris, Kråkan och en bebismage <3
Hanna
#3 mysigt :) hehe joo såg ju en liiiten marsvinsunge i nya djuraffären här i stan.. blev lite kär :o
Jag har också allt jag behöver, är nöjd över antalet med! Har fler än de flesta här inne. Men för mig så spelar det ingen roll, alla mina marsvin, katten och hundar får lika mycket kärlek!
Jag har mina favoriter bland mina djur. Men spanar alltid efter nya fina honor,, för tillfägget en fin hane oxå. Just nu 12 marsvin, 1 hund, 2 kaniner.Lägger ner mkt tid med mina djur. Alla är tama & sociala & får ensamntid med matte vaje dag. Jag njuter av varje sekund
Kitty, grynet, Whinter, Sally, Bella, Troya,Dolores,Lovis,Fenix, Kutym, Cola, Kojak,samt Loranga & Champis som är sålda & ska flytta när de är 5 veckor.(marsvin)
Axel ( hund) & Dodge Viper & Mini Cooper 2 kanin rexar som snart kommer hem från uppfödaren.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
det är verkligen underbart med djur! idag blev jag klar med djurrummet i nya huset! En egen tråd kommer snart :)