Marsvins Tatuering
Snyyg den var!!
Var har du gjort den? Svårt att hitta tatuerare som är bra på foton och så
Charlotta-B
Vilken underbar tatuering!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack så hemskt mycket! :)
Den sitter på skulderbladet, kanske inte världens bästa ställe. Men jag vill bara ha mina marsvinspoträtt bak i ryggen. :)
Ja, det tog sitt lilla tag att hitta en bra tatuerare, frågade runt rätt många. Men tillslut fann jag en riktigt bra tatuerare i Vingåker. (Vilken tur, jag bor nämligen där) :D
Vad kostade den? :)
Den gick på 3000:-, studion tar bara 3000 för realistiska djurpoträtt, ett rätt bra pris! :)
Vart ligger vingåker om man får vara nyfiken :P
Du kan vara stolt över den!
Charlotta-B
Vingåker ligger mellan Hallsberg & Katrineholm. Under Örebro om man inte vet vart Hallsberg/Katrineholm ligger. :)
Rätt nära Norrköping också. :)
Skitsnyggt!! Du får visa den andra tatueringen sen 
En liten byhåla med andra ord. ;)
#7 aha tackar :D
Charlotta-B
Tack så mycket! Jag ska tillbaka till tatueraren så fort hennes semester är slut. :)
Fräckt :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Supersnyggt!
Har länge velat haft en marsvinsrelaterad tatuering men har inte blitt av än eftersom jag inte kan bestämma motiv och så saknas pengar. Har andra tatueringar som jag ångrar lite så ska vara bombsäker inför nästa!
Väntar nyfiket på ditt andra porträtt! : )
Nej 3000 kr var inte farligt, med tanke på hur snygg och bra den blev! :)
Jättesnygg.
Är priset beroende på storleken? Alltså är det billigare om man gör ett mindre porträtt? Gjorde det hemskt ont? *Feg* 
Snyggt!!!
Jag har en skitful marsvinstatuerning (så går det när man tar för givet att någon med studio kan sin sak :-() som jag ska tatuera över med en annan marsvinstatuering när jag får råd. Min bror bor utanför Örebro så det hade varit kul att göra det när jag hälsar på honom! (fast så är det detta med pengar som alltid fattas :-/)

Jättefin! skulle vilja ha marsvinstassar någonstans… å nån maskros…
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
fint! :)
<3
Tiktok: @iminaandetag
Instagram: @iminaandetag
#15: Priset ligger alltid på samma oavsett storlek. Ett poträtt kan inte vara hur litet som helst heller tyvärr. Ont gjorde det absolut inte, det tog bara 3 timmar att göra den, inget att snacka om! :)
#16: Det låter inge roligt alls! Ibland får man ta det lite försiktigt och leta efter en bra studio ett tag, jag har letat väldigt länge och det tog sitt lilla tag att bestämma sig. Är du riktigt osäker så FRÅGA, tatuerare måste svara ärlig, jag fick väldigt många "nej" där de sa att de inte kunde göra den tatueringen som jag ville ha, så det var bara att fråga vidare. Jag hoppas verkligen att det löser sig för dig, och att du får en tatuering du verkligen gillar! :)
#17: Tack ska du ha! Jag ska tatuera in marsvins-tassar på ryggraden efter att jag har fått mitt andra marsvins-poträtt. Dock blir det svårt att hitta bilder på dom, men det är bara att leta! Eller ta kort själv. :)
#18: Tack tack! :)
#19: Marsvin! <3
Riktigt fin :)
Jag har en jag med en skinny på över armen =)
Vissa studio tar per timme, runt 1000kr/timmen brukar de flesta studio ta:)
Åh! Nice! Det var en billig tatuering tycker jag som lätt hade betalat det dubbla för en egen :-)
Häftigt :) Hallå alla ni uppfödare, nu tycker jag att ni ska tatuera porträtt på alla marsvinen ni har och har haft