Igelkottar liknar ju marsvin
Haha, var hon en kompis och så kom det en jättesöt igelkotte. Göran fick han heta. Och jag började tänka på oj vad dom liknar marsvin egentligen, på sättet dom rör sej och tassarna. och så nös han som marsvin också.
Postar lite bilder på han. Vi gav honom varmkorvsbröd. Det var väldigt gott tyckte han
_**Inlägget redigerat av moderator eftersom svordomar och annat ovårdat språk bryter mot nätverkets (och sajtens) regler.
Var vänlig att tänk på det i fortsättningen.**_
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
vi lät han springa in under hennes bro.
Inlägget är redigerat av moderator eftersom svordomar och ovårdat språk inte är acceptabelt enligt nätverkets (och sajtens) skrivregler. Var snäll att tänk på detta i fortsättningen.
Men gullig är h*n!
Inlägget redigerat av moderator eftersom en del av det vände sig till ett tidigare redigerat inlägg.
Söt krabat är det i alla fall :)
Inlägget redigerat av moderator eftersom en del av det vände sig till ett tidigare redigerat inlägg.
www.brainfood.n.nu
www.brainactivity.blogg.se - sommarstängd
#7 håller med.. :p
www.brainfood.n.nu
www.brainactivity.blogg.se - sommarstängd
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
vad är det för regler på den här sidan egentligen!?! fattar inte vad som bröt mot reglerna i 3# och som sagt ser det ju brutalt ut om något när inte texten finns med på 3an….. detta inlägget kommer väl säkert också redigeras, hets mot igelkottar kanske jag anmäls för.
haha, jag förstår ingenting. Hur mycket svordomar kan man kasta över en igelkott egentligen?
#9 skriv en massa glada smajlisar efter inläggen så att moderatorn förstår att det inte är illa menat 
Jag fattat inget av tråden alls förutom att nån träffat en igelkott och matat den :/
Lovers Marsvin - lovers.n.nu - Eskilstuna - ej smf reg
*asg* hets mot djurgrupp!!! snart kommer det en bild på kast med liten taggboll också! Ring DRIS!
Själv tycker jag att igelkottar inte liknar marsvin och att man ej ska mata dem, för då kommer dem hela tiden i regel och vill ha mat = jagar inte själv om man matar ofta då.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.