Miacalizas sötgrisar
Vilket underbart gäng du har! :)
Hanna
Ett helt gäng. Gillade skinnyt!:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Så söta dom är : )
Fina!
Pussa söta Zelda.
#11 Det ska jag göra :)) Hon har blivit så härlig…full rulle i buren med massor av popcornskutt, racerfart på myshyllan och en massa galna upptåg…ett riktigt busfrö som är duktig på att stjäla gott från burkompisarna <3
oooohh man blev ju stört kär i turbo och daisy!!!:)
lycka kan visst köpas med pengar, marsvin är ett bra exempel:)
Underbar grisar :D
Skinnyn får extra+ :P
Charlotta-B
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jättesöta grisar, speciellt lilla Zelda :)
jätte söt skinny. Det ser lite ut som en kamel när den har huvudet högt uppe.
Tack alla! Ja dom är härliga allihop!
#14 Turbo är verkligen jättefin med sina färger och virvlar och Daisy är sockersöt och skriker högt när hon känner lukten av äpple.
#9,15,17 Nelson är en ovanligt söt skinny måste jag säga och håller på att bli ett riktigt trevligt marsvin. Jag tycker skinnys ser ut som små miniflodhästar :))
Gud vilka fina små grisar. Måste passa på att fråga dig hur dina teddytjejer är? Hur är teddy som ras skulle du säga? Dom ser sjukt gulliga ut till utseendet iaf! :) Du har ju en trefärgad black/golden/white. Det heter inte tort n white på teddysar också om de är de färgerna? Endast slätkorthår som heter tort n white i de färgerna? Aldrig tänkt på så var tvungen att fråga. Har alltid bara tänkt tort n white är tort n white, inte mer detaj än så :)
Riktiga charmgrisar! Och riktigt snygga burar också 
Tack! Ja mysigare finns inte enligt mig 
Mina teddysar är som dom ser ut…små söta nallebjörnar, snälla, mysiga, nyfikna och gosiga. Väldigt trevliga marsvin helt enkelt. Sedan vet inte jag om det är spcifikt för alla teddys…har inte så stor koll på skillnad temperamentsmässigt olika raser emellan…alla marsvin har ju olika personlighet.
Och det där med färgen har jag ingen aning om…det står golden/white/black i stamtavlan det är det jag vet.