Englas bebisar! f. 14/7
Imorse hade dem efterlängtade bebisarna äntligen kommit! Allt verkar ha gått bra för bebisarna var torra och fina när jag hittade dem och Engla har inte lämnat efter sig en endast skymt av blod.
Vid en senare titt kunde jag konstatera att det blev två flickor i lite roliga färger. En Nonself Grey/golden roan och en Nonself Black/Golden roan. Dagen kunde inte ha börjat bättre! Grey-flickan är mörkt grå, men har lite rödare ögon än min grey-hona, så hon kan möjligtvis även vara en mörk lilac. Det ger väl sig kanske så småningom :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åh, så söta! Grattis!
Jättegrattis! :)
Pussa på bebisarna från mig :P
Hanna
grattis vad roligt ^^,
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Grattis! :) Vilka underbara färger!
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
herregud så söta :) grattis!
Men vilka söta grisar! Grattis ! :)
Jisses vad söta :) Stort grattis!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Grattis till babysarna! Dom är supersöta! : )
Imorgon blir mina bebisar hela 3 veckor gamla och har vuxit som om det vore anabola i Englas mjölk ;) Båda två väger nästan 300 gram redan.
Den gråa, som jag tog fel för att vara en hona, men som egentligen var en hane - är en riktigt cool kille. Han är väldigt orädd och lugn, börjar redan bli lite självständig från sin mamma.
Honan, Chess, är en liten mammagris och har inte riktigt samma sprudlande personlighet som hennes bror Chicago. Jag har märkt att hon har svårt att hålla sig ifrån att utforska nya platser. Om kvällarna får den lilla familjen ofta sitta med i soffan och då ska hon alltid springa omkring och leta efter nya "hålor" att gosa in sig i. Sen rätt som det är skriker hon efter sin mamma och kutar tillbaka ;)
Här kommer en bild på Chess:
Vad vackra dom är! :D
Charlotta-B
Så fina!
Åh vilka fina!