Hus med fönster
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hejju alla glada!
Som ni vet så ska man inte använda hus med (små) fönster till marsvin eftersom det finns en risk att dom fastnar. Men om ni nu iaf har ett fönster-hus hemma så kan ni ju göra som jag gjort! (Kolla bilden här nedanför)
Ingen risk att dom fastnar längre! Mvh Linnea. Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar glömde visst marsvinen!
PS: Blev faktisk riktigt snyggt om jag får säga det själv!
Jättefint hus. Är det inte bätte att helt enkelt göra fönstret så pass stort att marsvinet lätt kan hoppa igenom utan att fastna?
I panik är det lätt med misstag, nu vet jag inte hur stora hålen är på ditt fönster men finns det inte risk att fastna med huvudet där?
#1 Det är ingen risk att dom fastnar med huvudet, mellanrummen ser mycket större ut på bilden än vad dom egentligen är i verkligheten.
Jo självklart kan man såga så att fönstret blir större, detta var bara ett exempel på ett sätt som man också kan lösa det på 
# okej, det var lite svårt att se på bilden. Men absolut en bra lösning sålänge hålen är tillräckligt små 
#2 Hehe, Upplever inte att dom egentligen är särsklild små. Men vem vet det kanske bara jag tycker?
Dom använder huset iaf flitigt.
#6 Hehe! Kanske det kanske
Eller oxxå är det mina som är överviktiga men blir smala när dom ska in/ut genom huset?