Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettskötsel
Läst 1156 ggr
VilmaKristina
0

Storlek 5 månader m.m.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har gjort ett inlägg för ett tag sedan men detta handlar om en helt annan sak.

När jag köpte marsvinen hade jag aldrig haft innan, jag hade läst som in i tusan för att veta allt om dom.

MEn det finns fortfarande saker jag inte vet.

KAn ni säga hur stor ett marsvin på 5 månader ska vara(i mage och rumpa)

Piggelin ÄR liten för dom blev ganska många i hans kull medans Trassel blev färre.

JAg vill gärna veta så dom inte är för tjocka eller magra.

MvH Vilma

OBS:Videon är på mina marsvin!!

OBS2:Ni kanske kan säga vadvissa ljud betyder (Om det är något speciellt)!

Rubrik redigerad av moderator för att främja sökfunktionen.

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

VilmaKristina
0

Ingen?

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

Fridaaaa
0

Man kan inte få svar snabbt alltid Glad

Marsvinet ska ha fast kropp. Man ser om marsvinet är tjockt eller smalt :)
Och det är helt olika hur kropparna ser ut vid 5 månaders ålder, beroende på ras, hur många dem var i kullen osv :) Så din ena gosse som dem var många i hans kull är i regel mindre än dem som är färre, men kan lätt växa ikapp ju mer dem växer:)

Jag tycker, från videon, att dem inte ser för smala ut i alla fall :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

VilmaKristina
0

Okej tack för svaret:)

jojo00
0

det där pipiga ljudet betydet att dom vill ha mat

FruJohansson
0

Vad gosigt det såg ut! De verkar väldigt tama, bra gjort! Vad gäller vikten är jag fel person att bedöma, eftersom jag visst har feta marsvin ;P

VilmaKristina
0

#5 Dom är helt tama förutom att klappa i buren, och dom kan gömma sig att ta upp ur buren ;I

Annars är dom helt tama:)

elsasputte
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jättefina grisar du har :)

VilmaKristina
0

#7 Tack så mycket:)