Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 1686 ggr
[tjejensomlovemarsvin]
0

Larsson och Emil

Heej!!

Här kommer en lite presentation av mina nya fia marsvin!
Det är två bröder kallade Herr Larsson och Emil, vi adopterade dom från eragons. Det är två riktigt gosiga  marsvin men dom har lite bus för sig. T.ex när man ska lägga in nytt hö ställer dom sig där högen brukar ligga så lägger ja det på dom:O Det är nog det roligaste dom vet att få hö på sig!!!

Herr Larsson:

Är en riktig bus herre med spratt i bennen, han är i nulägget den tammaste av dom och kommer ofta fram till öppningen ihop om att det finns något gott me!!

Larsson är en blandning mellan lånhår och virvel!

Emil:

En blyg men väldigt keligt marsvin, när han vägar så börjar han busa lite med Larsson men för det mesta är det larsson som startar bus. Emil är något tyngre än Larsson. Han är ett virvel marsvin.

Abico
0

Det låter som två härliga pojkar du har :)

Hanna 

Fridaaaa
0

Dem låter härliga Skrattande Hade varit roligt att se bilder på dem.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Blomkrukan
0

Vad gulliga dom låter : ) Jag skulle också gärna vilja se en bild på dom, är så nyfiken : )

[tjejensomlovemarsvin]
0

Tyvär så kan jag inte ladda in bilder till min dator vet inte vrf, det har alltid funkat men sen när jag verkligen vill ha bilder funkar de inte så typiskt;(

Aristarcos
0

Om du inte har en smarcard läsare, skaffa det, då är du aldrig beroendde av extra program för olika kameror :)

Fridaaaa
0

Du har ingen USB sladd till kameran? Det har jag till mig, krävs inga extra program osv, bara till att koppla in :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[tjejensomlovemarsvin]
0

Jag har USB sladd, jag fick in bilder när jag använde en annan dator bilder på dom finns i tråden månadens marsvin Juli! Sen skrollar ni ner och så e det Herr larsson och emil!

[tjejensomlovemarsvin]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

NU kommer äntligen en bild tror jag:)

Emil ligger närmast och larsson längst bort.

elsasputte
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jättefina är dom :)

FruJohansson
0

Så söta! Och underbara namn!

[tjejensomlovemarsvin]
0

#9 vist e de!?

#10 Eller hur??