ändrade priser i nm?
tydligen har priserna ändrats i nm till de lite högre.
men jag har redan anmält och betalt, hur gör jag nu?
M.v.h Johanna www.nimroda.n.nu/
ingen som vet?

Du kan väl bara ta och betala in summan som du betalade för lite?
Kan ju även ta och skicka ett mail till Anja (duetten@hotmail.com) och berätta att du råkade betala in för lite i anmälningsavgift, men att du satt in mellanskillnaden- så att inga frågetecken uppstår.
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
men eftersom jag betala innan dem fick för sig att ändra priser borde då inte de priset jag betala vara rätt , då de står i bekräftelsemailet att summan som jag betala . sen ändra dem ju summan på annonsen samma kväll
Jag hade blivit lagom sur om de ändrat efter att jag hade betalat… Jag tycker du ska mejla och förklara, klart du inte vill betala mer än vad du trodde att du skulle behöva ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
haha har redan skickat ett mail =)
jag blev inte sur , men rädd att jag inte skulle komma med som anmäld i listan :S
vill ju så gärna vara med haha =)

Jag har inte sett någon annan variant av annonsen än den där ras, ost, guide, uppfödargrupper samt klippt långhår kostar 60 kr, pet 50 kr och maskeraden 20 kr per djur. Om det har kommit upp en felaktig annons någonstans är inget jag kan svara på. Var är det du har sett annonsen med andra summor?
Du skriver att du fått ett bekräftelsemail, är det via webbanmälan? Är det där som summorna är annorlunda?
Tror inte att du behöver vara så rädd för att inte komma med, Anja brukar ta och kolla upp när det blivit fel med betalningen :-)
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
#6 de var när jag anmälde genom smf genom webbanmälan , så när man kryssar i vilka klasser man ställer ut så kommer de ju upp pris .
och där kom de upp att um pet och pet kostar 40 kr , så för mina två blev de 180 kr . men sen ser jag att på annonsen står de 50 kr. har oxå fått bekräftelse på de , ska bifoga de här