månadens marsvin - april
Ok, då satsar vi på april månads marsvin. Inga foton som varit med förut får vara med igen. Annars är det fritt fram.
Tom 31 mars kan ni maila bilderna.

Hur funkar det här då? *nyfiken* Ska man rösta? hur?
#1 Urgullig =)

Sera när hon hade två små buspojkar. Kanel syns tydligt… Men var är Black Chili? Hihi…
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Min förra marsvinsgrabb Cocos. Han fick ett sorgligt slut på sitt liv… RIP Cocos (L)
Mvh Felicia

# 18. Superfräck bild =)
#18 Jag såg en nästan precis likadan bild på internet fast med 2 andra marsvin. Tycker det är sött ;) hihi…
Mvh Felicia

#22 Ja det är jättegulligt… Föresten, man kan inte rösta på bilderna va? är det en person utser vinnaren?

#23 Precis - man kan inte rösta utan Dreamiz utser en vinnare.
Mvh Felicia
Puttar upp tråden lite så att fler vågar anmäla sig ^^
Hanna

# 25 Cool bild. Hur lyckas du? :)

*putt*

putt

#28 - Iom. att jag ligger med kameran framför Sune minst en gång i veckan så blir det ju bra resultat ibland ^^'
Kram Hanna
Hanna

#32 JA okey då förstår jag. Övning ger ju färdighet som det heter. Väldigt fint bild iaf.
guuud vad jag tycker blondie är söt
#34, Jennans, menar du min Blondie? :)

Hur många bilder var får man lägga upp?
På Kanin.ifokus är det en bild som gäller, men här lägger ni ju upp flera var?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#36. Ett på varje marsvin man har :)

#39 Gud så söt Trasan är på bilden!!
Mvh Felicia
*puttar upp*

putt
nu är det spännande vem är vinnaren? :P

49# ååå va fin.. va är det för färg? buff augoti??

Vet inte riktigt vad färgen är på huvudet, men resten av kroppen är svart/golden roan. Ingen aning om vad ansiktets färg heter. Hon är en crested, är hon inte vacker?! :)
www.frihetenskaniner.se
joo skit vacker :P verkligen fin.. åå en sån vill man ha hur gammal e hon? har hon haft ungar?

Hon är ungefär två år gammal. Hon var mitt första marsvin och jag hatar mig själv för att jag inte tog ungar efter henne.
Så nej, hon har inte haft ungar och nu är hon för gammal. (;
www.frihetenskaniner.se
okej synd

När får man reda på vinnaren? :)

Ja :) *väntar*
#22 Förlåt att jag inte svarat! Jag har helt enkelt undvikit att kolla i denna tråden för att gå igenom alla foton på en gång så jag ser alla foton samtidigt sas.
Men ser att du fått svar på din fråga av andra i varje fall. Japp, det är jag som är enväldig domare. *ler* Det finns inga andra regler än att det ska vara foto på marsvin o ett foto som varit med en gång kan inte vara med fler gånger.
#56, 57 Som det står först i tråden så kan man bidra med foto tom siste mars alltså kommer resultatet tidigast 1 april. Vilket är idag o jag håller just nu på att gå igenom alla foton.
Som vanligt är det nästan omöjligt att utse en vinnare. Alla marsvn är ju så otroligt söta! En del foton ser också ut som riktiga expert-foton! Men det är inte kvalitén på fotot jag går efter utan det marsvin jag faller för helt enkelt.
Efter mycket tittande så har jag utsett aprils marsvin. Jag kunde bara inte motstå Trasan i mitten på fotot! #39 alltså. Grattis! O grattis till alla andra som alla kommer på andra plats!!!

Grattis Shintaida och Trasan :D
Vi tackar så hemskt mycket!!
Trasan är så stolt så det går inte att prata med honom. Han bara går och småsjunger! *fniss*
Kramar från Trasan och Shintaida

Grattiis XD
Grattis :)
Hanna
Grattis :) Väldigt fin bild, som jag redan har sagt *ler*
#64 #65 #66 Tävlingen är över…
Mvh Felicia

Grattis Shintaida…väldigt fint kort =)
#64 Det kommer en ny tävling i en ny tråd! Har bara inte hunnit lägga upp den än. Men leta efter tråden Månadens marsvin - maj, så kan du vara med o tävla där!
Har ni startat maj månads tävling ännu?
Isf. hittar jag den inte ^^'
Hanna
Jodå, den finns: månadens marsvin - maj
#71 - Jo någon puttade upp den, åt mig (?)
Men jag insåg att jag redan var anmäld XD
Hanna

Mona och Mazie vill gärna vara i röret båda två..