Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 924 ggr
Lyan
0

Välkommen Nightmares Oksana!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter 8månaders otåligt väntande är Sanna äntligen här! Snacka om att det har varit svårt att hålla tyst!! Jag är lite vidskeplig efter allt som har hänt så jag tar aldrig ut segern i förskott längre så jag ville ha henne sittandes i famnen innan jag kunde känna mig helt säker.

Jag tingade henne i vintras men fick avbryta när Mattis blev sjuk. När det bestämdes igen att hon skulle komma fick vi vänta ända tills nu innan vi hittade transport. Fina damen är nämligen parad med Nightmares Romanov så det svåra var inte att hitta transport utan det svåra var att planera in transporten med tidpunkten hon sattes till hanen. Om parningen lyckades väntar hon smått i oktober <3

Meningen var att hon skulle bli Birk nya fru så trots att jag är överlycklig att ha fått hit Sanna rinner ändå tårarna för min gammelman…

Hon har varit på resande fot sedan tidigt imorse så det blev bara att par snabba bilder innan hon fick ner i buren och ta igen sig med lite morot

Varmt välkommen Sanna!

Lyan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hihi, tycker det är lite komiskt att Sanna som är lilac är myyycket mörkare än Vivi som är grey :-P

Lixim
0

jättefin Glad

Smf 475 Lixim's

Bloggen

Uppfödning av Skinny & Lakeland

godisgrisen
0

Grattis!

Jag har träffat henne personligen, det är en gó tjej och killen hon delade bur med är en riktig snygging :).

Lyan
0

Åh, vad kul! Hon är rätt skärrad efter den långa resan, inställda tåg, ersättningsbussar, förseningar som heter duga och dessutom var det något fel på sista tåget så Helena, som fraktade, fick hålla i burarna så de inte välte, så mycket skakade tåget :-/

Hon och Yenna sitter i en egen bur nu och så får hon ta det lugnt några dagar och bo in sig innan jag börjar pilla med henne

Blomkrukan
0

Grattis!! : ) Hon är jättefin : )

Fridaaaa
0

Grattis, vet att du visade henne i vintras!
Var det henne du skulle ha hämtat i Landskrona i jan eller var det en annan? :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mixxie
0

Grattis vilken sötis hon är :)

Besök min blogg! :) 

http://sporthund.blogg.se/

[elley]
0

Men va fina :D Grattis :)

HumlanochJuvel
0

Grattis - jätte söt :) !

[NalaMeya]
0

Grattis till en jättefin liten tjej! :)

tantnett
0

Grattis till en helläcker going. Tungan ute

Marsvin 4-ever Tungan ute.

Atensia
0

Grattis! :)

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

FeliciaS
0

Vad kul! Grattis till sötnosen :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Lyan
0

Tack! Kan inte fatta att det är sant, att hon äntligen sitter här! Fast räknade och det var "bara" 7månader jag väntat :-P

Hon har verkligen grymt bra päls om jag jämför med mina nakenråttor till gråingar och har lämnat fina ungar tidigare, fin stam har hon också :-D

#6 Nej, detta är en annan men från samma uppfödare, ev. ungar blir halvsyskon till den andra

linaajonsson
0

vad kul! det är jag som har fött upp hennes mor :)

Fridaaaa
0

#6 Aha :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lyan
0

#15 Åh, vad roligt :-D