Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: allmänt
Läst 718 ggr
Abico
0

Allt för sina marsvin, right?! ^^

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var ute i skogen igår och fotade när jag hittade två jättefina cement rör. Jag såg mig lite omkring och kom fram till att det nog inte var någon som skulle sakna dom ^^ Så jag klättrade ner för den lilla slänten och började dra i rören för att få loss dom, det gick… sådär ;P
Slutade med att jag fick upp det ena på stigen, inte längre. Vägde as mycket XD Nu funderar jag på att rusa tillbaka dit och dra hem det idag istället. Det är nog för stort för buren men jag drömme rju om en fin inhägnad till Sune i sommar och där skulle den passa super!
Vad tycker folket?

Jag skulle nog göra allt för Sune, känner mig som en slav som bara springer dit han pekar. Sune vill ha rör (eller snarare Hanna tycker att Sune ska ha ett rör) Hanna fixa rör XD

Kram Hanna

Hanna 

ciss
0

Fint rör! Tkr att du ska fixa det! (;

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Abico
0

#1 - Så måste jag nog visserligen ha lite bärhjälp ^^
Pappa lär inte vara så sugen, får ringa en vän ;P
Eller är det någon här som har lust å komma å släpa rör med mig?

Kram Hanna

Hanna 

shintaida
0

Jag tycker att Du gör helt rätt!

Heja Dig för att att Du är så mån om Sune!  Skrattande 

// Shintaida

paronskrutten
0

Hanna fixa rör ;)

Helena

Abico
0

Hanna fixar rör, japp :)
Kompisen kommer hit halv sju, så ska vi ut och jogga O.o (undra när jag lovade det XD) kanske ska jag dra med henne upp i skogen först ;P

Kram Hanna

Hanna 

Abico
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gissa vem som plockat hem ett cementrör från skogen XD
Jag är så nöjd. Kunde knappt sova inatt, låg bara å tänkte på att någon annan marsvinsgalning skulle komma och sno det ^^'
Men det låg kvar och efter mycket ansträngning så fick jag hem det, nu står det utanför dörren och ser fint ut. Något jordigt dock ;P Ska be pappa dra fram högtryckstvätten så vi får rent det också, men inte idag. Först ska jag ut och jogga med en kompis O.o

Kram Hanna

Hanna 

fulfisk
0

Åh, jag såg att du bor i Alingsås? Vart var det och ska du ha det andra röret tror du? (A)

Abico
0

#7 - Jupp i Alingsås. Jag hittade det i den lilla skogen mellan Enehagen och Kvarnbacken. Ev. plockar jag hemd et andra också, är mindre dock. Men det beror på om jag hittar någon form av galler att bygga uteburen av så jag vet hur stor plast det blir i den. Men om du vill ha det får du gärna ta det :P

Kram Hanna

Hanna