Lilleman verkar ha gett upp
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Lilleman har slutat äta. Har tvångsmatat honom hela natten, men han spottar bara ut maten. Jag tror han har gett upp. Min lilla gosegris vill nog inte leva mer.
Aw
Vad trist!
Gapar han och sticker ut tungan när du försöker mata honom?
Vad tråkigt. 
#2 Nä det gör han inte. Jag köpte kmr idag och det ville han ha så han har fått i små doser 1 gång i timmen. Funderar på om han kan ha bettfel. Ska dom undre tänderna ligga innanför dom övre tänderna. Tänkte att det kanske är därför han inte går upp i vikt. Kollade hans brors tänder och dom ser nästan likadana ut och han går upp i vikt som han ska.
#4 Ja, de övre tänderna ska ligga över de undre. Du får kika på dina vuxna marsvin så ser du ju korrekta bett :-)
Han kan ju däremot ha problem med de inre tänderna, men det brukar visa sig senare. Jag håller tummar och tår för den lille!
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
Vad trist, jag vet tyvärr hur det är :(
Håller med #5 angående tänderna. Håller tummarna för lillkillen!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Håller tummarna 
Tack alla. Ska säga att nuuu äter han igen och med god aptit. Han hade kanske bara en formsvacka eller lite magont. Hoppas det håller i sig nu bara. Får hålla ögonen på tänderna. 
#8 Vad bra! Hoppas det håller i sig. 
Mvh Linnea. Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar glömde visst marsvinen!
Han dök ner i grönsaks skålen också. Vet att man ska inte ta ut lyckan i förskott, men man kan ju alltid hoppas eller hur. Alla framsteg är värdefulla.
Överlever han detta så är det nog mening att han ska stanna. Kan inte sälja honom. Jag får försöka fixa plats på nå vis. Han är mig alldeles för kär min lilla rugguggla.
Nu vill han inte äta igen. Vad ska man göra. Ge upp eller fortsätta kämpa. Vet varken ut eller in.