Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbeteendehantering
Läst 620 ggr
Caroob
0

Det bästa med marsvin?

Vad tycker ni är det bästa med att ha marsvin? Vad är din favoritaktivitet med nassarna?

Själv gillar jag att de pratar och att de kan ligga stilla och kela. Min favoritaktivitet är nog att ha marsvin i knäet och gosa framför tv'n samt att titta på när man ger dem mat (de kan ju bli lite tossiga då :))och när de busar runt och jagar varann på kvällarna!

Lejonkungen
0

Jag älskar när de hälsar en välkommen när man kommer hem ( egentligen skriker de ju bara efter käk, men man kan ju låtsas) och sedan är det alltid att mysa med dem eller se på när de leker och gör sin små glädjeskutt!Skrattande

TRASAN
0

jag älskar oxå när man blir välkommen hem o släppa ut dom i sommarhagen så dom får leka o springa av sig det är så underbart att sitta o titta på dom.Skrattande

Diana61
0

JAg gillar också när de kommer fram till kanten eller öppningen och sticker fram deras nosar och hälsar en välkommen. De är för goa. Dessutom gillar jag deras glädjeskutt som de gör och jag har två söner som älskar att jaga varandra runt i buren och hoppa upp på hyllan och ned igen och runt runt tills de är så trötta att de faller ihop brevid varandra som somnar. Hur sött som helst.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

[Liinda]
0

Hm det bästa med marsvin det finns ju så mycket bra :D Men att ligga och gosa med dom och höra hur dom pratar:) Och när man släpper ut dom på golvet eller ute i gräset och ser hur glada dom blir när dom skuttar runt där=)

Thea-Cazzy
0

#0 Jag älskar allt med marsvin!!

KvirrZ
0

#5 Instämmer ;P Fast favoriten är nog att gosa :)

- Mvh Emma

Abico
0

Jag älskar allt med marsvinen, från lilla nosen som irriterat buffar på en när man inte är snabb nog att ta fram sallad till de glada tjuten så fort man öppnar dörren.
Dock har jag lite svårt för när dom kissar i knät på en, men det får man väl ta ^^

Kram Hanna

Hanna