Regga om norska marsvin?
Hej är det någon som vet om man måste regga om norska marsvin? Jag har 7 stycken norska marsvin som jag vill kunna ställa i ras i sverige. Tacksam för svar
Ja, det måste du…

Tack då vet jag.
Men Ulle, läser du inte MM? ;)
nr. 6 sid. 47. beslut togs på DKs senate möte att det räcker att de är reggade i ett nordiskt land.

så jag behöver inte regga om dom?
Nej… Som sagt.

Va bra.
Puttar upp den här tråden då det tydligen råder oklarhet om jag jag sagt. Det enda jag sagt är det som står ovan.

Har som skrivet till Idipidi lovat att gå ut med en offentlig ursäkt då jag totalt missuppfattat situationen och informationen som kommit till mig.
Hade inte läst denna tråd men nu e jag mer insatt isaken men lovar att i framtiden ta in mer info innan jag ställer frågor
för övrigt tar jag bort medlemskapet här på Marsvin ifokus och lika så på flertalet marsvins sajter.

Även jag ber om ursäkt för missförståndet. Har hört olika från olika parter. Vet ej vad man ska tro.
#3 Oooooops det har jag missat, sorry 
Det är absolut ingen stor grej och i mitt tycke är det helt utrett nu! Jag förstår inte varför det skulle påverka någons medverkan varken i föreningen eller på forum.
Anledningen till att det är rörigt är att beslutet är helt nytt och tydligen inte gått fram överallt.
hur är det med danks nummer i danks marsvinsföreningen. gäller det i svergie? de har inte samma :(