Svamp runt snoppen?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
ser inte så bra ut!men om det blir värre så tror jag att det är bäst om du ringer vetrinären!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ser ut som han har legat i badet för länge … inte för att han har det men han kanske har gått och varit blöt eller fuktig. Kanske bara behövs lufttorka. Är inte duktig alls på detta men detta är min gissning … Hoppas det löser sig.
Ingen aning men du kanske kan testa att torka bort det och se om det återkommer. Isf kanske du borde fråga en veterinär om du inte får några bra svar här på MiF. Jag har våtservetter (babyservetter) som jag torkar av mina grisar med vid behov.
Lycka till! : )
Lycka till!

#3 Ser inte precis ut som att det är nåt som går att torka bort, men ingen aning om vad det är, det såg då väldigt konstigt ut. Har han ont?
Yääk såg inte trevligt ut. Vet inte vad det är om det är svamp eller en bakterieinfektion. Det ser inte skönt ut så det bör väl åtgäras. Om det är bakterier så borde det hjälpa att tvätta noga med Desivon eller liknande morgon och kväll. Hjälper inte detta sök veterinär.