Hängmatta till marsvin
Smart idé : ) Är nog inte speciellt vanligt heller att göra på slöjden. Nyfiken på vad din lärare sa när du berättade : )
Har för mig att det finns en del bra bilder på hängmattor här på MiF så du kanske kan spana på dom och försöka göra en ritning efter det. Måtten så kan du nog mäta dina gryn och lägga på så dom verkligen får plats.
Lycka till! : )
Har ingen aning om hur man gör, är också nyfiken då jag tänkte fixa något liknande till mina marsvin i år. Vilket otroligt sött marsvin på bilden! =)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
Är också fruktansvärt nyfiken på hur man gör :) :) Haha! Kmr följa denna tråd uppmärksamt 
Ska också göra något till mina killar på slöjden:)
Nu gör jag en hylla som jag ska ha deras borste, c-vitamin, shampo och massa sånt på (:
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
#4 Du behöver inte ge marsvinen c-vitamin, dem får det via grönsaker. Bara onödigt att ge "extra" :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
I gallerburen så sydde jag två hängmattor som dom älskar, jag sydde i fleece. Jag gjorde en stor trekant som jag sydde två starka band på varje hörn som jag sedan knöt fast i buren med.
Lycka till! :-D
Måste själv komma på hur jag ska använda dom i min bokhyllebur … :-/
Ska börja planera lite hur jag ska göra nu! Sitter här med penna och papper och tänker men en trekant ska det iallafall vara! :)
Skulle hemskt gärna vilja se bilder på hängmattor hos era marsvin. Bilder någon?