Ikea-kassar är roliga...
Vad söt han var. Man får ju ta det som finns :)
Sambon hörde mystiska ljud igår från vårt marsvinsrum, när han kikar in sitter vår lilla katt en bit ifrån höpåsen och ser förvnad ut, själva påsen rör på sig utan att någon är i närheten. Sambon tyckte det var lite läskigt tills han såg en skymt av en liten vit bak, våran ena busa som hade rymt från buren och festade ordentligt i höpåsen :)
#1 Hehe tack. Ja han är ett charmtroll, gammelgrisen:P
Haha marsvin kan allt ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åh är dom inte för söta 
Sötis där i påsen:)
#1 haha, har vart med om samma sak:) Kollar i buren efter Nala - ingen Nala, kollar på golvet - ingen Nala, blir lite rädd och tänker vart ÄR hon - men ingen Nala dyker upp. Så hörs det ett prassel från höpåsen, och mycket riktigt, där var hon…;)
Gulligt! 
GULLIGT!
Hoppas mina marsvin blir sånna, dom är väldigt blyga :/
#6 Morris är den enda av mina 4 marsvin som är så pass framåt, Blixten & Lotus är sådär, Pepsi är bara bebis än.
Men det är individuellt :)
Haha!
Mitt en marsvin Bacardi tyckte att dom hade fått för lite hö i buren, så han tog den saken i egna händer (hm tassar
) När jag kommer hem så står han vid kompostgallret i deras hage och har gnagt ett stort hål i hö-påsen (som stod intill buren) och sitter där och smaskar för fulla muggar! Höet i påsen var visst betydligt godare än det som var i buren.
#8 Haha så charmigt :D
#10 var ju tvungen att kontra mot din gullegris
#11 Klart