Hur djup bokhylla?
Hej Tjejor!
Ska bygga en bokhyllebur. Hur djup måste den vara för att grisarna inte ska kunna ta sig över kanten?
Med sunt förnuft kommer man långt!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Dom flesta bokhyllorna är ca 28 cm djup, och det är ganska perfekt, tycker jag:)
Minst 30 cm tycker jag :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
De hoppar inte ut. 28 cm är inte det standard på bokhyllor? Det räcker. Säkert kan de utan problem ta sig över detta men de gör det inte. Du har väl sett vilka spinkiga låga staket man stänger in hopphästar med?
Fast djup, räknar jag bredd, kanten på hyllan räknar jag kanthöjd:)
jag har 24 tror jag :)
skulle satsat på 30 cm
tror jag har mellan 15-20cm..kommer inte ihåg. 
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#4# Men rent korrekt heter det djup när man pratar om bokhyllor.
#8 Jo det vet jag. Skrev med att jag tolkar det så.
Måste du hacka på alla i var tråd?
Från & med nu får du inte kommentera någonting jag skriver.
#9 Meh… så kan du väl inte skriva till folk! Du är inte så trevlig själv alla gånger med din små självsäkra faktautalanden i exakt alla trådar som minsann inte alltid stämmer så väl… Jag jag vet att det inte var snällt men nu är jag väldigt trött på dem.
#10 Du, hon är på och hackar hela tiden, droppen var i min egna tråd "marsvinsungar säljes".
Jag skriver vad jag har lärt mig och många månger är det sant.
Då borde ni väl vara trötta på många andra här inne med? För vet andra användare här inne som är väldigt stora i mun och tror att dem vet allting (nämner inga namn) men dem är det ingen som är på?
#10# Tack, det var dom jag hade i åtanke och jag är också ruskigt trött på dem. Dessutom har du rätt i att man inte kan förbjuda någon att kommentera ens inlägg, man kan bara be personen att inte göra det.
#11# Jag hackar inte på dig det minsta men jag är inte rädd för att säga emot dig, precis som godisgrisen är jag lite trött på attityden "jag har alltid i alla lägen rätt" Lite ödmjukhet är aldrig fel ibland.
Men nog om det.