Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1630 ggr
Vilmaaxx
0

Vad gör dina marsvin?

Vad gör dina maarsvin nu?

Mina sover helt utslagna xD

Trassel i huset och Piggelin utanför(Dom gillar att sova tillsammans)

Samtidigt lyssnar dom lungt till 'What are words med Christoffer Sjögren (:

Fridaaaa
0

Lotus dricker, Blixten sover, dem andra 2 vet jag inte:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lyan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mina surar för att matte aldrig får ändan ur vagnen och städar buren så de kan få sitt godis och visar det genom att högljutt gapa bara jag byter skinka i stolen

Misarn
0

Både Samson och Zooie springer runt i köket  efter att få vara i buren på tok för länge pga att matte jobbar som en galning! Så dom poppar , springer och pratat för fulla muggar Glad

Lixim
0

Dom står i kö för andra ringorms behandlingen

Smf 475 Lixim's

Bloggen

Uppfödning av Skinny & Lakeland

Lyan
0

#4 Är du säker på att de står i kö för begandlingen? De står inte i kö för att fly därifrån :-P

Lixim
0

Ja dom vill nog gärna fly. Elaka matte som tvingar alla att bada. Men det bjuds på massa godis efteråt, men sura blir dom :)

Smf 475 Lixim's

Bloggen

Vilmaaxx
0

Mina tyckte inte det var så hemskt med att bli badade vid ringormen :)

[linneasandberg]
0

dem ligger i huset och pratar :)

#3 jag förstår inte att dem kan springa runt sådär! mina springer alltid och gömmer sig och bajsar…

HannaVastervik
0

Mina har ÄNTLIGEN fått flytta in i vardagsrummet igen efter helvetes ringormen. GLADA marsvin och GLAD matte!!! <3 <3

Moa-16
0

Mina skriker, misstänker att dom vill ha kvällsmat…

[Prutten]
0

Tindra har snott kojan jag byggt till Sally, antar att hon sover där. Sally ligger i fleecepåsen och jäser och bara längtar efter att få föda (tror jag).

Fridaaaa
0

2 nybadade marsvin, Blixten & Lotus ^^, Blixten blev inte glad när vi smörjde in han med hudkräm haha :)

mjuhm
0

Rufus står & äter hö under stegen som leder upp till taket av huset. Simba gömmer sig som vanligt inne i huset, men han ska snart badas & tassarna ska smörjas in för att han har fått förhårdnader och det är spruckit.

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Sanni
0

Så avundsjuk jag blir då jag inte kan se mina små grisar under veckorna :( Men jag kan tänka mig att båda marsvinen ligger och sover, som de brukar göra det här tiden. Som tur så blir det snart veckoslut!

Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)

Blomkrukan
0

Mina ligger och jäser i varsin bädd : )

[raowr]
0

Det ena marsvinet har studsat upp på den gråa brädan jag satt fast i ena hörnet… Hon gillar att sitta där och spana ut över rummet.

Den andra ligger i huset och spanar lite genom fönstret medan den tredje bökar runt lite efter godsaker i alspånet.

Helt plötsligt så bytte iof marsvinen plats lite nu…
Så ett sitter en på den gråa brädan, en på marsvinshuset och en befinner sig i marsvinshuset.
De beter sig hyfsat besynnerligt ibland.

Lixim
0

Dom väntar på ringorms behandling igen..

Smf 475 Lixim's

Bloggen

mjuhm
0

Simba sover tungt i huset & utanför står Rufus på vakt & väntar på sina grönsaker!

Moa-16
0

Mina är ute, får passa på nu dom sista veckorna, snart blir det för kallt… Ser vi inte fram emot!

mjuhm
0

#19 Här i Skellefteå har det varit försent i snart en månad:(

Fridaaaa
0

Nu ligger alla mina och vilar. Har möblerat om i sovrummet, så Lotus & Blixten är nog trötta nu hehe (dem bor ju i sovrummet tack vare att Blixten & Morris inte kan vara i samma rum) :P

#20 Här i Blekinge med till och från :/ I alla fall senaste 2-3 veckorna :(

Moa-16
0

#20 Det var illa, tur att man bor där man bor! Även om jag gärna skulle ha sommar/vår året om…