Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: allmänt
Läst 1315 ggr
Fridaaaa
0

Bygga upp muskler

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blixten har ju gått upp superbra i vikt men behöver bygga mer muskler. Hur ska jag göra då? Han springer redan med Lotus minst 3 timmar/dag på stor yta plus då att dem har stor bur (140x60).
Han är liksom kantig bak på rumpan, så det är mest bak han är muskelfattig:)

Hur bygger man muskler bäst?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

VilmaKristina
0

Mina killar har fått JÄTTEmycket muskler tack vare deras ''trappa'' upp till andra våningen Glad

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

Fridaaaa
0

#1 Har ingen våningsbur så kan ej ha trappa i burenGladAnnars är trappa bra ja, bra motion för demGlad

HannaVastervik
0

Åh är det? Då ska jag nog bygga en övervåning till bokhylleburen, smidigt ;p

VilmaKristina
0

(:

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

FruJohansson
0

Man kanske kan bygga upp små hinderbanor där de är ute o springer? Ramper och trappor (med gurka längst upp på som lockar) så ojämnt som möjligt på marken… Bara en tanke.

Fridaaaa
0

#5 Ja det är en smart idé Glad Kan testa att göra en liten minihinderbana och se om mina marsvin gillar det Glad Värt att testa, skadar inte dem direkt Tungan ute

Atensia
0

Tegelstenar att hoppa upp på kanske skulle vara något? Vet inte om det bygger rump-muskler men värt att testa kan det ju vara ;)

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se