Välkomna grisarna!
Igår åkte jag till NM och skulle hämta två grisar men kom hem med tre ^^ hihi det är farligt att åka till såna ställen :P
Här är chokladbeskvi
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
igen
kokostopp
igen
Teddyflickan som e namnlös
igen
Grattis till de nya marsvinen! :) Jättefina alla tre!
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

Skönt att killarna är framme vid slutdestinationen nu. Hoppas att allting går bra med dem nu och att ni ska trivas ihop. :-)
Kul med en ny hona också. :-)
Tack så mycket =)
#7 Ja, dem är super mysiga! Sambon kan inte sluta gosa med kokostopp hehe
När kokostopp var till salu här på mif tjatade jag på mamma som in i tusan för att få köpa han (:
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Åh vad härligt att Kokostopp och Chokladbeskvi äntligen hittat ett hem. De är ju så himla söta, hoppas ni får det riktigt bra tillsammans. :-)
Den lilla teddyflickan var ju alldeles bedårande hon med, förstår att hon "slank med" hem hon också. :D
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Söta alla dina marsvin är.
Jag tycker min Lotus är lite rund om magen, men när jag kommer på alla selfar så ska dem se ut så verkar det som :P hehe :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tack så mycket allihopa =) Jag tycker också att selfar och nonselfar har en tendens att se kraftiga ut ^^ men kokostopp ska motionera lite extra ;P
#12 Dem kanske bara ser såna ut allmänt? hehe :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Grattis till dom nya grisarna!:) vad roligt:) Tycker att kokostopp är grymt söt med sina ögon! Vill bara krama honom, haha;)
Tack =)
Ja, han e supergosig oxå ^^

Haha, vad roligt att Kokostopp verkar gå hem hos sambon. :-) Men så är han ju en riktig mysfarbror också, väldigt kramgo. Men jag håller med om att han skulle må bra av att banta ner sig litegrann iaf.
Ja verkligen kul =) Sambon har ju gillat marsvinen innan också, men tyckt att d va lite "pinsamt" att han som kille gillade små söta gnagare haha. Men nu när vi va på NM så sa han att där va ju faktist rätt många killar som va där o sånt, så han verkar ha förändrats lite nu ^^ Jätte kul!
Hehe ja, men bara lite inte så mycket. För det är ju en stor och grov kille, inte bara fett =)
oh de är värkligen söta
Tack :D
Grattis till dina nya grisar :) Vart kommer teddyn ifrån ? Luneas söta killar har man ju sett tidigare :) hoppas du kommer trivas med dem. Här saknar vi våra nonselfar, de var betydligt mer framåt än de vi har nu en Sheltie som vi haft länge och en ny CH teddy.

Du kan hälsa din sambo att han inte behöver skämmas :p
Min sambo var likadan förut, men nu skjutsar han runt mig på utställningar, myser med grisara och är allmänt engagerad. Så det finns fler^^
Mvh Alexandra
# 20 Hon kommer från Sky i Danmark =)
#21 hehe ja ska göra det =) Fattar inte varför dem tramsar sig så :P Bättre att visa det, tjejer gillar ju känsliga killar ;)