välkommen charmtrollet Yrsa!
I dag åkte jag och hämtade våran nya familjemedlem hos Stina!
Hon är galet sockersöt och otroligt charmig,och en lung och stabil tös!
Tanken var att hon skulle få bo i egen kuppe i dag/natt men Yrsa ville nått annat.Hon stod med framtassarna och försökte kravla över till flocken och ropade allt vad hon kunde på dom.Min lilla flock sprang till henne och nosade och tjattrade tillbaka.Så Yrsa fick sin vilja igenom och sattes i hop med flocken.Många pussar fick hon på en gång,och alla blev glada och börja göra små minihopp / skutt ! Så sött!!
Yrsa valde oxå att åka hem i min stora innerficka på jackan,oxå bara galet sött!
Varmt välkommen hem Yrsa & strot tack Stina för vi fick äran att köpa henne av dig!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Aw vad söt. Roligt att dem trivdes ihop med en gång.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nej men herregud så söt!
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
Sikken sötnos :)
Nämen jösses vilken söt, liten parvel!
Riktigt Söt! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åh så söt! Kul att dom alla fann varandra :-D
Vilken liten sötnos! Grattis till nykomlingen :-)
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus

Tack alla! Ja hon e så söt så söt! Och det e riktigt jätteroligt att det går så bra när det kommer nya kompisar hem! Hon är tydligen mycket pussvänlig då alla pussar på henne! Är man mist och yngst i flocken så behöver man mycket pussar och kärlek från dom äldre!

# 9
Jaaaaaaaaaaaaaa…jag har blivit med skinny!! Efter mycket tänk,tänk,tänk,så blev det en skinny igen!Har längtat efter den rasen ett tag nu.Sen är Yrsa överbehårad vilket jag tycker är bedårande!