Lugn av musik?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mina marsvin blir faktiskt lugna av musik :O
Fast en speciell låt och artist.
Nämnligen Idol killen Christoffer Sjögren och han är även min musiklärare x)
Denna låt :)
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Mina bryr sig inte om vad jag har på, varkens tv, dator eller tv-spel hehe dem är vana vid allt möjligt så dem bryr sig inte alls längre haha 
Han sjunger bra din musiklärare, dock älskar jag när Chris Medina sjunger den själv 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Chris Medina sjunger väldigt bra, men har fastnat på Christoffers röst eftersom man får höra den väldigt mycket på onsdagar xD
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Denna gillade jag när han sjöng 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Min blir med lugn! Sålänge det är jag som spelar gitarr eller sjunger så lägger han sig direkt och myser, om bara radion står på bryr han sig inte direkt.
Mina blir lugna av tvättmasiknen (:
Då min storebror är vid datorn och har mycket ljud på brukar de vara stilla och lyssna. Ibland hoppar de.
Ska testa att ha på musik när jag är i marsvins-rummet. Vet inte ännu om dom gillar det. Men det kanske bara är bra om dom får vänja sig vid olika ljud, så att dom inte blir så "skvättiga" och hoppar i väg och gömmer sig så fort dom hör nåt
Mina marsvin älskar när radion är på! Eller då kan de mer slappna av och kommer fram och äter!
Jag har alltid musik igång när jag är hemma och eftersom marsvinen bor på mitt rum har dom hört det mesta, dom verkar inte bry sig det minsta om vad jag spelar. Fast hos nya marsvin har jag ibland tyckt mig se att dom verkar lite störda av det, även om det snabbt går över.
Hanna
Mina marsvin är inte så förtjusta i musik, spelar jag någon låt så springer dom in i huset och gömmer sig och kuttrar obehagat. Kanske de måste vänja sig som Abico säger?
Brukar alltid ha på radion under dagen så de inte lever i en värld av tystnad när jag är på föreläsningar. De verkar alltid trivas med lite ljud i bakgrunden :)