Hur firar du marsvinen?

köper nått extra gott till dom eller något annat roligt till dom. jag gör salladsburgare till dom eller tårta med knäckebröd sallad gurka morötter m.m. så låt fanasin flöda. ;))

Jag brukar ge extra god mat och kanske köpa nått gott marsvinsgodis . :)
jag brukar göra "tårta", bottnar av melon, "fyllning" av fukt och grönt som dom tycker om, och så ett ljus nedtryckt :)
Helena

Snutte blir tre år den åttonde December. Hon ska väl få något roligt i present, har inte bestämt mig ännu.
Hon brukar få något som hon vill ha, till exempel något gott från djuraffären, och något jag vill att hon ska ha. Ett nytt hus, klosax, skål eller så :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Frukost på sängen? XD

#7 Ja (bilden) hehe :P

putt
#6 Trodde först att den tårtan var till marsvinen, Haha 
Brukar enbart ge dem extra goa grönsaker som dem inte får så ofta annars: Gurka, morötter mm :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
När jag och min syster var små dekorerade vi marvinen med alla våra armband 
*fniss* ni är stolliga allihop ;-P

Firar inget speciellt, kommer inte ens ihåg när dom fyller år, tycker inte det är så viktigt.
#16# Kan nog hålla med, här hemma bor det sex st grisar och de får lite extra gott då och då, inte just på den dagen de föddes :)

#17 Man kan ju ge gott vissa dagar i veckan ändå.
Det gör jag med mina:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Man brukar försöka ge en så varierande kost som möjligt, och jag tror inte att marsvinen tänker så mycket på att dom fyller år men det är roligt att endå ge dom något extra när dom fyller år =)
#19# Det var ju det jag skrev :) Jag ger inte speciellt för att de föddes den dagen utan de får då och då hela året.
Jag visste inte ens vilket datum mina förra fyllde år…
Men eftersom att de jag har nu fyller under sommaren allesammans så får de troligen en gemensam present där någon gång :''''D
En "utebur" eller något annat vettigt som de kan ha roligt med eller som gynnar dem på annat sätt :)
Dom ska i alla fall få en helt ny bur i present.