En fråga om kön
Hej, har själv inte marsvin men jobbar extra i djuraffär, finner marsvin rätt svåra ibland, tänkte fråga då om även hanar har spenar?
japp de har dom :)
ok, bra, blev lite förvirrad av det hela ^^'
Så har de lika många som honorna?
både hanar o honor har 2 st :)
jaså :O är det så få.. Ska nog ta å läsa på lite om dem ^^' JAg verkar ju helt ute å cyklar då det kommer till marsvin
tack så ,ycket för svar!

Alla däggdjurshanar har bröstvårtor, även människor 
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
råttor har inte det, därför blev jag funderdsam, tror inte ja såg några på hamstern heller
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#6 Här är en länk till Humlans marsvin där du kan se bilder på hur man ser skillnad på marsvinsungar. Det kan vara extra noga för dig som är i djuraffär att veta om eftersom en hona kan bli dräktig när hon endast är 5-10 veckor gammal.
Det är för övrigt min favoritsida där det finns massor av bra info om marsvin. 
Sprid gärna korrekt information till kunderna (många djuraffärer är dåligt uppdaterade) och glöm inte att man inte får sälja ensamma marsvin till ett liv utan artsfränder eller att det är farligt för ett marsvin att bo tillsammans med en kanin av flera anledningar.
#5 Inte kaniner, mina 2 hanar har inte det. Inte som man kan känna eller se i alla fall :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#7 jo ja kollade på just könen, och det vär väl rätt tydligt.
jodå, då ja är den enda som gives a shit känns det som så säljer jag dem så som de bör vara , tillsammans
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#9 Underbart!