Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: sajtenifokus
Läst 940 ggr
Hultan
1

Skråll, skråll, skråll

Är det bara jag som irriterar mig på att man måste skrålla ner till senaste inlägget varje gång? Vore det inte bättre om alla svar las över varandra istället så att senaste kom högst upp? Jobbigt om man följer många trådar och ffa via en mobil. Om ni tycker som jag så skriv det, knske forumskaparna kan tänka om..

Med sunt förnuft kommer man långt!

Fridaaaa
0

Klickar man på olästa, så kommer man på den senaste man var på, alltså till den som du inte har sett :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fridaaaa
0

Klickar man på olästa, så kommer man på den senaste man var på, alltså till den som du inte har sett :)

gickan87
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#0 Håller verkligen med dig!Har man också en trögare mobil så är det inte så himla kul längre.

#1 Fungerar inte för mig, hamnar alltid längst ner och är det 10 nya inlägg så blir det jobbigt att scrolla upp.

MVH Erika :)

Isnona
0

Har faktiskt inte tänkt på det fören nu när du skrev det. Nu kommer jag verkligen störa mig på det -.- haha

Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus

Fridaaaa
0

#3 Ok märkligt för fungerar pefekt för mig Glad

Mari
0

#3 För mig fungerar det också perfekt - OM man väntar till hela sidan laddat klart och då klickar på oläst :-)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Hultan
0

Oläst?! Wtf, jag har missat nåt alltså!

Hultan
0

Okej har provat. Tycker ändå att det är jobbigt och massa extraklick. Bättre om senaste stog högst upp från början..

Fridaaaa
0

Tycker det är bättre som det är nu, där allting står i ordning, man måste ändå dra ner för att kommentera ;)

Hultan
0

Ne kommenterarutan kunde vara direkt under ts inlägg.

bestmarsvin
0

Men om man klickar på en intressant tråd som man vill läsa så måste man ju scrolla ner jättelångt för att få se från början isåfall…jag tycker det är bäst nu, och om man har en trög mobil så kan man ju vänta tills man kommer hem och ta datan istället ;)

/ Linnea och grisarna <3