BEHÖVER AKUT HJÄLP
Hittade min skinny hane liggandes jätte svar och jätte kal i sin bur, sitter nu med han i en filt och försöker få i han socker vatten.. behöver råd tills min mamma kommer hemm så hon kan kolla på han..
Hjälp!!!!1
Ring till din mamma så ni får åka till veterinären, det låter absolut som han behöver till djur-doktorn snarast!
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
han gått ner sig lite så börjat ge han kruska kli och alltid haft fri till gång till havre hö och vatten och någon form av c vita min så klart
ingenstans som har öppet nu och min mamma är typ vetrinären
har ni något du kan ge hemma ? Ring mamma direkt.. det låter inte så bra det kan inte vänta om han är dålig …. Kan du få honom att stå alls ?
han står på alla fyra så han väter inte.
mamma sa hon är hemma om 2 min
så hon ska hjälpa mig
Är ditt marsvin gammalt? Att han har gått ner i vikt kan bero på att han är sjuk på något sätt.
Du kan nog inte göra mycket annat än att ge honom sockervatten och hålla honom varm och trygg och lugn tills mamma kommer hem.
Kan du inte ringa mamma din och säga att hon måste skynda sig.
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Hoppas att allt går bra, håller tummarna för honom !
nu är han mycket piggare och kryper runt i filten och pratar och äter sallad men blir nog vaken några timmar till och ska sätta klockan på veckning ett par gånger så jag kan kolla till han
nu äter han havre med så känns bra
Hur mår han idag ?
Håller tummarna att han mår bättre idag. Stackars liten!
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Han avled vid 4 i morse =(.. Låg med han i sängen vid min sida med han i en filt hela natten.. Han blev piggare och ville springa om kring men så gav han upp och la sig på sidan och….. dog…. Fanns inget mer vi kunde göra.
#12 Åh nej!! :( Jag beklagar verkligen.. Skönt att höra dock att han fick somna med dig och inte ensam. :(
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Käns på frestande detta då vi avlivat 3 hästar med på kort tid så blir rätt mycket samtidigt som man bli härdad =(.
Vad tråkigt att det inte gick vägen. Beklagar förlusten..
Beklagar… Hu så hemskt, 3 hästar & så din lilla gris. Jättetråkigt. Skönt iaf att han fick somna in hos dej
Så hände min förra skinnyhane, han blev 1,5 år gammal :( Låg med livlös i buren, kall och jättesvag. Klarade sig inte heller tyvärr.
Ledsamt Ts att skinnyt inte klarade sig!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#17# Blir skinnys i regel inte lika gamla som marsvin med päls? Har för mig att jag hört om flera skinnys som gått bort relativt tidigt.
#18Nej det blir dem i regel inte. Tyvärr.Dem räknas som gamla tidigare.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Usch vad tråkigt, beklagar verkligen … :-(