Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 1079 ggr
[NalaMeya]
0

Välkommen Jaynie!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja lite oväntat kanske… Det som var tänkt att vi bara skulle till utställningen för att kolla. Men här är hon, Chocopop´s söta, lilla Oh so pretty Jaynie! :D

Haha det var faktiskt lite roligt. Min kompis sa till mig på utställningsmorgonen att:"Kristin, jag drömde att du köpte en marsvinsunge i natt. Vi var på ett zoo och det fanns massa att välja på"

Vi åkte till utställningen, kollade runt lite, fick se att det var några djur till salu, kollade lite på dom, fick syn på lilla Jaynie och varken jag eller mamma ville gå ifrån henne, så hon fick helt enkelt följa med oss hem:D Inte visste jag att min kompis var en sanndrömmare…;)

Jaynie är så himla olik mina andra två marsvin. Så framåt och kelgo och sprallig, till skillnad från mina andra pösmunkar här hemma. Visserligen gillar dom att kela men dom är ändå så mycket skyggare än Jaynie:)

Jag kan fortsätta och fortsätta att skriva om den lilla krabaten fast med en risk att ingen orkar läsa det, men i alla fall Välkommen Jaynie!

minadjur
0

Herre gud va söt hon var! Skrattande

[SallysPigge]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Socker söt :-D

alkemistens
0

Sötnos!

Lixim
0

så söt hon va :)

Smf 475 Lixim's

Bloggen

Uppfödning av Skinny & Lakeland

[NalaMeya]
0

Ja visst är hon;) Min lilla sötgris:)

Charlotta-B
0

Vilken sötnos! Förstår jag att ni fastnade för henne :)

Charlotta-B

[jejjas]
0

å Va roligt att höra att det går bra med henne =) och även roligt att kunna följa henne här =D

Sa till min lilla syster att det där va en sådan familj som det klickar med, allt stämmer kontackten kommer funka bra mella oss =)

hon har alltid varit full i bus ;) hennes systrar har blivit iriterade på henne för att hon aldrig är stilla ;) .

men visst lite tomt blev det när hon åkte.

elinenglund
0

oj så söt! :)

[donkeyqueen]
0

Sööt.

[NalaMeya]
0

#7 Vad bra att ni kände så:)

Ja hon är verkligen full av liv. Jag hade inte riktigt tid att första dagen bada dom och sedan hålla koll på dom under "ihopsläppet" så jag bestämde att det fick vänta en dag. Så jag satte Jaynie i ena delen av buren och skärmade noga av till dom andra två. Men vart var hon nästa gång vi kom in till dom? Jo hos sina nya kompisar:) Men det var inga problem, hon skuttade och var jätteglad och pratade med dom andra:D

Atensia
0

Grattis! Vad söt hon är! :)

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

[NalaMeya]
0

Tack alla! :)