Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettutställningar
Läst 1973 ggr
Hultan
0

utställningen 22 oktober?

Hej hopp! Är det någon från Stockholmstrakten som ska till utställningen i Kallhäll 22 oktober som skulle vilja göra sällskap med en neewbie som mig? Har aldrig varit på utställning förut, men skulle väldigt gärna vilja åka. Känns lite avigt att åka dit alldeles ensam.

/Hultan

Med sunt förnuft kommer man långt!

Denna kommentar har tagits bort.
Hultan
0

puff

Hultan
0

puff

nnicoleee
0

det går att kommenteraa :)

Hultan
0

Ja, ehm jag såg att det blev en himla massa puffar, var inte riktigt meningen.

godisgrisen
0

Jag ska absolut dit! Håll koll efter en med hårtofs och glasögon som ser väldigt förvirrad ut och pratar med alla och bär omkring på magpies, det är jag. Säkert kommer det fler härifrån dit. Alla har alltid massor att göra på utställningsdagar men vi vi tycker om nya nyfikna så jag hoppas vi kommer att ta hand om dig ändå! Välkommen det är jätteroligt med marsvinsutställning!

Hultan
0

Hej godisgrisen, gulligt att du svarar. Jag skulle liksom vilja möta upp någon vänlig själ innan och åka dit tillsammans. Skulle kännas roligare men naturligtvis vill jag ju inte klänga mig fast vid någon som känner att det redan är mycket att tänka på och som inte riktigt har tid med mig så att säga.

Så om någon skulle vilja mötas upp så hör gärna av er!!!

Hultan
0

puff

Eulwen
0

Jag har planer på att gå dit och är också grön. Glad Funderar på om jag ska våga ställa någon av mina grisar eller inte, är väldigt frestad.

Hultan
0

#9 Ja, vad roligt!! Vill du göra sällskap med mig då? Två gröningar vågar mer än en ensam gröning ;)

Arinah
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#8 och #9 klart ni skall dit:-) Och jag tror, om jag inte tar fel att jag ställer en bror (Silversurfarn) till en av Eulwens grisar. Dyk bara på en tjock tant med rött hår, som även hon konkar omkring magpies, och fråga det ni undrar om inte Godisgrisen är i närheten.

Tyvärr har jag inte plats i lilla bilen för fler folk och fä:-)

Eulwen
0

Om jag går som planerat så gör jag dig gärna sällskap! Glad Det är lite praktiska saker som måste funka först bara innan jag bestämt kan säga om verkligen kommer att kunna åka dit eller inte.

Funderar du på att ställa eller ska du dit och titta/lyssna/lära?

Eulwen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#11 Ja just det! Det är Fryla (syns på avataren) jag funderar på att ställa, i Pet. Och eventuellt kanske möjligtvis honan jag sparade efter henne och Equinoxe.

Kass bild, måste ta nya.

Hultan
0

#12, Jag ska inte ställa, *skratt* av den enkla anledningen att jag inte har några grisar ännu. Men jag planerar att skaffa mig en liten flock nu närmaste tiden, måste bara bygga en bokhyllebur först, sen ska jag försöka hitta några trevliga peruanflickor :) Kul, men hör bara av dig om du ska dit! så styr vi upp något!

Hultan
0

puff

Eulwen
0

Hej igen!

Nu är det bestämt att jag ska till utställningen. Jag kommer inte att ställa själv men däremot hämta upp en ny liten gris som kommer ända från Kiruna och ska flytta hem till mig. =)

Jag kommer att åka från Vallentuna, vilken tid vet jag inte än.

Hultan
0

#16 kul, vad är det för gris du ska hämta? Blir supernyfiken!!

Eulwen
0

En nonself himalayahane från Arcticas, ända från Kiruna så det var ju supersmidigt att uppfödaren skulle till utställningen i Kallhäll. Ibland har man tur! Glad

ann-sofie11
0

Vart ligger utställningen? Finns det saker att köpa till grisarna där? Jag är helt ny på det här med marsvin så det hade varit kul att gå på en utställning och se lite olika smågrisar Glad

Hultan
0

Ann-sofie, haka på mig och Eulwen då!? Det är vårt första besök på en utställning också :)

ann-sofie11
0

Jättegärna! Glad

Hultan
0

#21 bor du i Tyresö? Jag bor i Handen, så vi kan ju göra sällskap från början och sen möta upp Eulwen där!

ann-sofie11
0

Vad bra :) Jag kan åka till Handen så åker vi därifrån. Blir väl lättast att ta pendeln? Här är mitt nummer också om vi skulle behöva nå varandra då. 076-20 88 391

Eulwen
0

Jag har varit på den utställningen en gång innan men blev utsläpad av sambon som kände sig ditlurad så jag hann inte uppfatta mycket. Oskyldig Viss försäljning fanns vill jag minnas och även en del utställare som sålde djur. Farligt farligt… Cool

ann-sofie11
0

Skrattande då kan man kanske handla en massa saker till grabbarna då Glad

Tane
0

har också tänkt åka på utställning, har dock vart med SMF sedan 2005 men nu de två senaste åren har det inte blivit av att jag åkt på så många utställningar, har heller inga marsvin kvar. då jag skaffade mig en hund. Men vore allafall trevligt att se lite gamla SMF:are :)

Svea-
0

Ska dit och kika med min dotter…Ställer ej ut just nu tyvärr!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.