Äntligen Bokhyllebur!
Yess, nu är bokhylleburen äntligen klar! Tycker dock att den tagit oss (läs: bara min pappa), ganska snabb tid att bygga trots allt, bara ca 4 dagar. :) :) :) :) Den är 180x80, 30 cm kant (dock bara 25 cm i framkant). Det är två små gris pojkar som nu har fått flyttat in. Blev mycket popcorn skutt! Nu blir det BILDBOMB!
Mvh Linnea.
Helbild på buren.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
fin!
Fint :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 och #8 Tack!
Marsvinen verkar gilla den.
:)
Jätte fint! Det är inte konstigt att de trivs där :)
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
Jättefint! Visst är det härligt att se sina goingar vara lyckliga i en stor bur? :-D
Jättefint! Fina fönster =)
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
oh va söt Cola va :D
Det var en jätte fin bur
Marsvinen är sekärt glada.
#12 Håller fullständigt med! Marsvinen verkar mycket gladare nu, och dom kommer ju närmare min "höjd" också ioch med att buren står på ben. :)
#13 Tack, grisarna verkar också gilla fönstren, verkar tycka om att se vad jag sysslar med! 
Vad har du i botten? Har du någon form av vaxduk där eller så?. Är så otroligt nyfiken och vill gärna skaffa en sådan där bur =)
#18 Vad kul! Det är verkligen den bästa sorts bur man kan ha :) Jo, jag har något slag av vaxduk i botten. Blev över från när vi gjorde om i badrummet. Fungerar hursomhelst super, och inget kiss kmr ner till träbottnen.
Ja det verkar så. Jag är så trött på gallerburarna jag har. Vill verkligen skaffa något sådant där. =) Jag har hört att man även kan köpa diverse bokhyllor på tex ikea och göra om dem. Haha nu vart jag helt i extas. Jag bara MÅSTE göra en sådan !! :D
Vad fint det blev :) Marsvinen trivs säkert bra där, kan jag gissa!
#21 Tack :) Marsvinen trivs utmärkt. Dom tycker nog att det är spännande att kunna titta ut över rummet (och kunna hålla koll på mej) ;)
#14 tack :) Han är sötare än socker.
#11 Tack :)
:)
Man ser deras myskudde i bakgrunden. Väldigt uppskattad!
Förresten vet någon vad Cola är för färg? jag tror att han är Chocolate/Golden. Stämmer det?
Puttar upp