"mina" trillingar födda 5 okt -11
Måste ju bara lägga in några bilder på trollungarna som föddes här igår. De två till vänster är honor och kommer få stanna, hanen till höger har troligtvis redan ett hem som väntar =)
Honorna heter Inez (längst till vänster) och Irma (mitten), hanen får vänta tills nya matte lyckats klura ut ett namn ;) Går under "arbetsnamnet" Peter Jöback haha!
Måste erkänna att minstingen Inez är min favorit… hon var så liten när hon kom att jag trodde att hon inte skulle klara sig men hon repade sig snabbt och armbågade sig fram till spenarna, såg ut som hon knuffade undan de andra, sen dess har hon varit den som låter mest och verkar tuffast! Störtskön liten tjej!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
åh så fina!
Jag blir bara mer och mer sugen på ett marsvin nu…. Har inte tiden just nu…men jag ska köpa en vacker dag! =)
de är jättemysiga… men ska vara minst två, då de är flockdjur =) Egentligen behöver man inte jättemycket tid då de har sällskap av varandra.
Å gud så himla söta!:) Grattis till väldigt fina ungar;)
såklart ska jag ha två…formulerade mig knasigt bara. =)
två släta pojkar är det tänkt. men dom ska skötas med.
Och jag är ensamstående trebarnsmorsa med heltidsjobb, två hundar, 16 råttor, och alla barnens aktiviteter att tänka på. =D Så inte just nu. Men du skulle bara veta vad jag längtar efter marsvin!
Grattis! Så fina =)
Gud vad söta! Speciellt den vänstra;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Men gud så söta :D

Jättesöta ! Grattis! Bebbe-lycka!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
grattis! så fina dom är
Nej så söta. Man kan redan ana deras personligheter på kortet
Tackar! Ja de är superfina, och visar redan sina personligheter, speciellt min lilla Ines =)
söta

Vilka finingar! :-) Vad är det för föräldrar?
#16 varför undrar du? ;) tror inte du känner dem, det är två blandras-marsvin ;)

#17 Bara nyfiken, med tanke på ungarnas utseende så ser det ut att vara renrasiga marsvin bakom. Vad är det för färg på föräldrarna?
som sagt, det är blandrasföräldrar