Tagen på bar gärning!
Måste dela med mig av min upptäckt här. Våra 2 marsvin är väldigt tysta av sig, dom pratar inte så mycket och när dom väl gör det är det ganska försynt.
Ibland när jag prasslar med något kan jag få ett sånt där härligt tjut tillbaka men det är rätt sällan.
Nu har jag dock märkt att marsvinen verkar föredra min 6 åriga son framför mig, vilket är skittråkigt rent ut sagt. Jag fattar inte varför. Jag som är så snäll.. Eller?
Jag får stå och prassla som en tok för att de ska prata med mig, medans Theodor bara behöver gå förbi buren utan att ens ge dom uppmärksamhet, så rusar de fram och brandvarnar ikapp efter honom.
Kul jul!
Nu har jag iaf som sagt förstått vad detta beror på. Godis. Vi köpte godis från affären i samband med att vi köpte Charlie, såna där små vaniljpluttar eller vad det är. Det var innan jag visste om att dessa inte alls är speciellt bra, men de får dom lite då och då väldigt sällan. Trodde jag. De får dom tydligen flera stycken flera gånger om dagen, och de är anledningen till varför jag inte duger.
Skitunge!! 
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Naw
Barn kan allt 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Haha :)
Haha :)
hahaha så sött :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Smart kille sonen är ;) Du får hitta på något extra gott att ge killarna, något gott och nyttigt :D
haha ;)
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Haha ja vi får nog ta ett snack om utfodringen här, jag har tyckt att båda 2 börjat bli lite väl runda om magen och jag misstänker att det här kan vara anledningen. ;-) Söta lilla barn.
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Vi har också sådana och barnen gav dom det hej vilt, och vi fick också ta oss ett snack. Så nu får dom väldigt sällan, men jag förstår barnen att dom vill ge dom lite "Choklad" …. men någon måtta får det va! :-D
Jag har också tagit någon på bar gärning, igår … berättar mer i blogg och egen tråd….. :-D
Haha vad gulligt! ;)
Vad gulligt

*Haha*
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!