Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 1483 ggr
Hultan
0

Vad är detta för marsvin??

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

HAHAHAHA!!! Kolla in denna video. Det finns ett helvitt marsvin med i videon, HUR kan den ha en sån "kjol" men vara kort i övrigt? Är det en klippt långhår? Det ser inte ut som det.. Hur söt som helst. Någon som har ideér om hur den kan se ut som den gör? ObestämdSkrattande

Med sunt förnuft kommer man långt!

Hultan
0

Nu blev det rätt. Kolla efter ca 50 sek, så kommer det in i bild.

Caspia
0

Det är en härlig gatukorsning!

Envishet och drömmar

Picasso
0

Tycker det ser ut som ett virveltroll…en av föräldrarna är förmodligen långhårig.

Hultan
0

Haha, men vilken låååång och puffig kjol. Som en ballerinakjol. Jag hade lätt döpt den till typ Ballerina eller Balett, hahaha!! Om föräldrarna är en kort virvel och en långhårig så känns det verkligen som att framdelen är från den ena och bakdelen från den andra. Så himla kul!

Lixim
0

Vi har en dam som ser ut så här hemma. En dag var min syster son här, studerade Tösen(marsvinet) noga och sa sedan '' NE det där marsvinet måste ju till frisören!!!''

Sen dess klipper vi den lilla toffsen på rumpe stumpen haha

Smf 475 Lixim's

Bloggen

Uppfödning av Skinny & Lakeland

Hultan
0

#5 Hahaha underbar kommentar. NEJ varför klipper ni den? Så himla charmigt jue!!Skrattande om du har en bild på hur hon såg ut innan ni klippte, kan du inte lägga in den här!! Vill så gärna se.

Lixim
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en lite dålig bild, rumpe toffsen har jag aldrig siktat på när jag fotat hehe. Den växte som ogräs tillsalut haha.

Smf 475 Lixim's

Bloggen

Lixim
0

Hade även en hane för många år sedan från djuraffären som hette Bandit. Men han kallades raket då han hade två ''spröt'' på rumpan som såg ut som jet motorer.. Skrattande honom har jag tyvärr ingen bild på

Smf 475 Lixim's

Bloggen

Hultan
0

Så gölligt,  - en sån ska vi ha!! ne.. det ska vi inte, har andra planer, men guu vad det va roligt. :) Tack för bilden!

Fridaaaa
0

Menar du virveltrollet?
Liknar mitt förra marsvin Totti, han var pet, blackandtan färgad.
Semilånghår kallas det :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Aquelegia]
0

Har 2 kullsyskon varav den ena är virvel med toffs i rumpan som är mycket längre än resterande päls, hans syster har en riktigt fin långklänning så någon gen är det allt som spökar! Råkar det vara en virvel just i rumpan blir det sådan kjol har jag för mig.

[SallysPigge]
0

Så har min Sally nästan … :-) Hon har några sådana strån där bak men den syns nästan inte. Och i djuraffären där hon är köpt (har lärt mig nu att inte köpa marsvin så mer) har dom efter kullar efter mina 2 där några har haft som den på filmen.