Kan dom ha det?
Har fått några grenar nu äntligen till grisarna. Äpple och hallon. Så nu är frågan kan dom äta/gnaga på det?
Sedan är det ju taggar på hallongrenarna, ska man ta bort dom?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Både äpple och hallon ska gå bra, jag hade nog tagit bort taggarna dock. ;)
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
#1 Ja det kanske var dumt att fråga om taggarna, det säger väl sig själv ….
#2 Nej jag vet inte hur andra gör, jag sa bara vad jag hade gjort. Inte menat som att din fråga var dum, det finns säkert dom som inte tar bort taggarna. :)
#3 Nä jag säger inte att du sa det utan det var riktat mot mig själv … Gubben kom just med grenarna och alla barnen kom hem samtidigt och det blev lite full rulle här …. förlåt … 
Hallonbuske går bra. jag brukar slänga in det sommartid, uppskattas. Slänger in dem som dem är, marsvin äter upp dem på noll &ingenting :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
35 Med taggarna?
#6 Man sticker sig inte på dem, inte jag i alla fall :) Jag står inte och plocka bort små taggar:P Mina marsvin har aldrig klagat heller:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Haha nej du behöver inte be om ursäkt. ;) Jag trodde du tog illa upp och du trodde jag tog illa upp. Det kanske är dags att alla börjar bli supertydliga med allt de skriver, gärna varför och vilket tonläge det ska läsas med samt vilket ansiktsuttryck vi har när vi skriver det. Hela MiF verkar ha gått in i missförståndsväggen i helgen. ;)

#7 Dom har fått grenarna nu och bladen som satt kvar var mumsiga i alla fall :-D
#8 Ja denna helgen har varit livlig här inne, vilket är trist men vi lämnar det nu. Så det inte blir ett nytt Liv … ;-)
Jag slänger in hallonbuskar hela sommaren och de får buskarna precis som de är, taggar och allt. De tuggar glatt i sig :) Har hittills inte varit med om någon som stuckit sig, de är alltid lika glada åt sina hallon :-)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
#10 Skönt då känner jag mig inte elak nu då som gav dom taggiga grenar. Dock utan hallon … kanske ta fram från frysen och limma på ;-)
#11 Faktiskt, så äter inte mina gärna själva bären :P
Bladen och stjälkarna är favoriterna :)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin