Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1948 ggr
thildatessie
0

Roadtrip?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Är det bara jag som är sugen på att ta en roadtrip runt hela Sverige och hämta hem alla blocket-djur? åh vad det kliar i fingrarna!! Farligt att kolla blocket! (ingen seriös ide)

_Charlie
2

Naaah inte alla blocketdjur direkt, däremot är jag på på en roadtrip längs sveriges alla UNDERBARA marsvinsuppfödare! ;-)

[Alexis78]
0

Nej, har ingen sån önskan. Unnar dem hellre att få ett gott permanent hem direkt istället för att gå via mig :)

thildatessie
0

#2 menade mer att alla skulle stanna hos mig ;) drömtänkande och orealistiskt men man måste ju få drömma :p

[Alexis78]
0

#3Glad Fin tanke, jag tror dock jag är för lat för att orka sköta fler än fem små grisar, men visst finns det massor av underbara.

thildatessie
0

#4 hehe jag tänkte alla sorter på "Gnagare och kaniner" Flört

[Alexis78]
0

#5# Oj hjälp Skrattande

_Charlie
1

#5 Oj, det var en lite galen men rolig fantasi. ;-) Så många djur skulle jag inte vilja ha dock. Inte fler än att jag har tid med var och en och kan skapa personliga band till dom allihopa. Jag tror det blir väldigt svårt med hundratals djur. ;-) Sedan är jag inte glad för alla gnagare, bara marsvinen. Små hamstrar och råttor och grejer är inget för mig. ;)

thildatessie
0

#6 och #7 sa ju att det var en orealistitsk ide ;)

Binajis
0

Haha, jag tror några här faktiskt trot att thildatessie eller någon annan faktiskt skulle genomföra idén ^^

Orealistisk, men många gånger lockande.

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

[Alexis78]
0

#9# Ser inte någon som verkar tro att det är allvar faktiskt.

Binajis
0

#10 Det gör jag. :)

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
_Charlie
0

#11,12,13 ;) Syftar du på mig så skrev jag "galen men rolig fantasi". Jag kan skilja på fantasi och verklighet. ;)

[Alexis78]
0

#14# Det kan vi nog allihop och det tror jag Binajis vet också. Vi bryr oss inte om det tycker jag för det hör inte till tråden ändå.

Binajis
0

*Raderade post*

Nevermind :)

Mari
0

Jag tänker mest på de marsvin som inte får en chans genom att de läggs ut till försälljning utan att de får fortfarande sitta i sin bur, ensam och eländigt resten av sitt liv Obestämd De skulle jag nog vilja åka runt och ta hand om.

thildatessie ska vi hyra en buss och ta en sväng genom Sverige? Flört

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

godisgrisen
0

#17 Jag håller med… Rynkar på näsan

thildatessie
0

#17 självklart!! FlörtSkrattande tänker som du, fast med alla djuren..