Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 762 ggr
tortoise
4

Marsvinslycka =)

Idag när vi skulle ha golvtid så ville Snorkfröken hellre sitta i min famn och gosa, jag har haft dem i ca en månad och det var första gången som hon tog social kontakt! Sen gick hon efter mig på golvet och "pratade". Lilla My satt i flera minuter på golvet och hade ett samtal med kattkompisen Wilma, det gick inte så bra, för Wilma svarade ju inte..Ikväll när jag kom hem från jobbet började Snorkfröken vissla (och det är hon bra på) direkt. Hon stod med framtassarna på burkanten och Lilla My stod bredvid. De tiggde paprika. Blev bara så himla glad!!!Skrattande

När de kom hem till mig var de helt tysta, satt nästan helt still hela tiden. Nu springer de omkring och är hur mysiga somhelst. Hur kan människor få för sig att vansköta så här mysiga små grisar?

[aammE]
0

Åh! :D

tortoise
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#1 Tack för att jag fick ta hand om dem! Jag har lagt in lite bilder, står i tråden Snorkfröken och Lilla My-bilder. Försökte mmsa en till dig men det funkade inte tyvärr =(

De är två underbara små grisar och nu när de är lite piggare så tror vi att de är runt 1-2 år, inte så gamla.

[aammE]
0

#2 Tack för att du tar hand om dem! :) Ska genast kolla bilderna.

Fridaaaa
0

Vad roligt att det går framåt! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[NalaMeya]
0

Aww vad gulligt att hon går efter dig och pratar:) Och vad kul att det går framåt!