Lägga in bilder??
Hur lägger man in bilder?
Jag provade att göra som när man lägger in bilder på sin sida, fast i en tråd istället, men det funkade inte……

tryck på ``inställningar´´

Okej ;P

Men asså lägga in bilder i trådar, jag skrev lite otydligt….
#3. För att lägga in bilderna så att dom syns direkt i tråden så lägger du först upp den som vanligt [där man bifogar en bild som man måste trycka på] sen när du publicerat inlägget så trycker du upp bildrutan, länken som är till den, kopiera den, sen redigerar du inlägget och lägger in länken, då ska bilden synas direkt i tråden.

Okej, men det kommer upp någon sån ruta efter att jag har publicerat inlägget…
Det kanske inte går för att vi har nåt sånt virus på datan som inte vill bort fast vi har försökt med allt, vi får kanske köpa en ny data ;P
Men tack ändå för svaret!
#5. Okej, vet ni vad det är för virus? Aja, det var så lite så :)

Ja, viruset heter Zengo eller Sengo ;P

Men jag förstår inte riktigt det här med "redigera bilden och sedan lägga in länken" Kan du förklara lite närmare på den meningen ;P
"sen redigerar du inlägget och lägger in länken" - skrev jag
alltså du trycker på Hantera, sen redigera, så klistrar du in länken som du kopierat av den bifokgade bilden.

Okej, nu fattar jag ;) Tack igen =)

Nu ska jag prova att lägga in ett foto…..

Oj, jag behövde inte ens trycka på Hantera ;P Det funka direkt :D
Tror hon menade om man vill ha så bilden syns utan att trycka på den :P
- Mvh Emma

Oki ;P
Innan funkade det nog inte för att det var en google bild som jag ville lägga in ;P hihi

Nu när detta var avklarat kanske vi kan använda denna tråden till att lägga in bilder på era djur, er själva, eller vilka saker ni vill!