Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettoff-topic
Läst 439 ggr
[SallysPigge]
2

Känner mig väldigt ...

- Flamsig

- Larvig

-Skämtig

-Gladig

Idag och jag vet inte varför ……. Cool

_Charlie
0

MEN vad härligt! :D Jag känner mig orolig och nervös och jobbig i magen men vet inte riktigt varför. Inte fullt lika härligt. ;)

[SallysPigge]
1

#1 Ok jag skickar positiva glada tankar till dig nu så kanske du blir smittad Skrattande

Fridaaaa
0

Låter härligt hehe 
Själv är humöret upp och ner tycker jag & småtrött. Men ibland har man bara såna dagar.
Skicka hit lite positiv energi! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[SallysPigge]
1

#3 Jag skickar Skrattande

Fridaaaa
1

#4 Tack Skrattande Nu fick jag genast mer energi och gladare humör KyssFlört

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

_Charlie
0

#2 Tack, det låter bra! ;)

Abico
2

Jag är helt slutkörd, min träningstokiga pojkvän pushade mig stenhårt på gymmet och jag orkar knappt ta mig in i duschen nu ;) Har upptäckt muskler som jag inte ens visste att jag hade…

Hanna 

Lyan
1

Låter härligt :-D

Jag fick ett oväntat samtal igår, en som jag knappt känner ringde bara för att höra hur jag mådde. Snacka om att man blir varm i hjärtat då och direkt blev humöret lite bättre en stund så jag orkade en liten långprommis med Ping <3

_Charlie
1

#8 Sådant borde det finnas mer av!

Jag blev precis på bättre humör! Fick precis meddelat att 2 av mina 3 grisar som skulle hämtas upp i Kallhäll idag har hittat till min transportör! Jag har aldrig använt transporthjälp på detta vis förut så har varit jätteorolig att de 2 inte skulle hitta varandra och att allt skulle bli knas, men nu är dom säkra! :D

[SallysPigge]
0

#7 Usch vilken hemsk pojkvän … ;-) kanske skulle byta till mig en sådan ;-)

#8 Skönt! :-)

#9 Se det fungera ,fast jag hade nog inte så stor del i det :-D

_Charlie
0

#10 Ja uppenbarligen, tack så mycket för hjälpen!! :D