Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1871 ggr
Emmsann
3

Sídhanar, 1 år!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag visste att jag glömt det för den 18/10 fyllde Síd hela 1 år! Kommer ihåg det som igår när vi hämtade hem han och jag visste redan i bilen vilken biff kille det var Hanna hade gett mig men ack så mycket kärlek den killen har gett mig! Så än en gång, Grattis fina Sudden!

Grattis säger vi också till kullsyskonen Loriel och Solis!

//Emma

[SallysPigge]
0

Grattis i efterskott! Åh vad fin han är :-)

[NalaMeya]
0

Grattis!!:D

[saphirasmarsvin]
0

Grattis söta Sídhanar! :D

Måste erkänna att jag har glömt gratulera stackars Loriel, men ska gå och röra ihop lite extragod kligröt till henne och bebbarna så kanske hon förlåter mig ;)

Grattis till Solis också :)

Emmsann
0

#3 Haha ja det är verkligen inte lätt att hålla koll på allt! Hälsa bebisarna och lill(stor)tjejen från mig! :-)

//Emma

Abico
1

Fy så hemsk jag känner mig som heeelt glömt bort det här. Fast jag har ju faktiskt låtit Solis flytta ihop med två superfina flickor så han kan nog förlåta mig :P Skickar massa grattis till Loriel och Sidsudden!

Det känns inte alls som om det har gått ett helt år när jag tittar igenom bilderna från födseln. Så stora småpluttarna blivit ^^

På bilden: Abicos Loriel, Abicos Solchanar och Abicos Sídhanar - någon timma gamla.

Hanna 

[saphirasmarsvin]
0

#4, Haha, nej jag håller med. Alla dessa födelsedagar… Jag har tur om jag kommer ihåg min egen! :P

#5, Sötpluttar! Tänk att dom har varit så små… Tack för en härlig gris som förgyller mina dagar!

Abico
0

#6 - Tack själv för att du ger henne ett så fint hem, bättre kunde sessan inte ha det! :)

Hanna 

Emmsann
0

#5 Fyyyy på dig Hanna!

En riktig stjärnkull är det minsann! Alla har verkligen växt upp och blivit jättefina små Dark eyed whites :-)

Jag bugar och bockar för att du lät mig ta hem Suddis, Hanna :-)

//Emma

Abico
0

#8 - "Små" är dom väl ändå inte :P Både Sudden och Solis är rätt rejäla tycker jag, även om sistnämnda sprungit av sig det mesta och är rätt slimmad för tillfället ^^

Hanna 

Lyan
0

Grattis hela gänget!!

Misarn
0

Grattis Glad

Albuslover
0

Grattis!!! Glad

Kram Karro :)

[Alexis78]
0

Underbara bilder. Bebisbilden var jättesöt, men jag måste säga att vuxna marsvin är ännu finare. På vuxenbilden var han ännu sötare.

[saphirasmarsvin]
0

#13, Tror faktiskt inte att han är vuxen på den översta bilden, även om han inte är "nyfödds-liten" heller. Max någon månad och i allra högsta grad fortfarande bebis är min gissning :)

Atensia
0

Grattis i efterskott! :)

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

[Alexis78]
0

#14# Poängen var mer att de blir finare och finare med tiden :)

Abico
1

#13 - Jag håller helt med, bebisar i all ära men dom kan inte mäta sig med välmusklade och utvecklade vuxna :P

En extremt dålig bild på fina Sídhanar, 9,5m gammal.

Hanna 

Abico
0

Och brorsan Solchanar, 7m gammal. Bilden gör inte ögonfärgen riktigt rättvisa :) Tyvärr har jag bara bebisbilder på syrran Loriel för det var ett tag sedan jag träffade henne.

Hanna 

gnagarlover
0

så snygg=)))

Emmsann
0

#14 Du har så rätt, han var max 1 ½ på en bilden i inlägget :-)

#17 Den bilden är så fuuuul! Vi får ta en ny på Julshowen tycker jag!

Snyggsoliiiis <3

//Emma

Abico
0

#20 - Lär honom sitta fint till dess då så tar jag med kameran istället för mobilen ;)

Hanna 

Emmsann
0

#21 Säg det till Sudden, det är som att lära en gammal hund sitta…

//Emma